TA WOJNA NIE JEST MOJĄ WOLĄ, ALE CO MAM ZROBIĆ, GDY ONI SĄ TAK IGNORANCCY?

 18 lutego 2022 r. - Przesłanie od Jezusa i Maryi przekazane przez siostrę Clare


 (Clare) Panie Jezu, żyjemy w tak złych czasach, że modlimy się przeciwko wszelkim wrogim działaniom, które mają miejsce w ukryciu, przeciwko wszelkim mrocznym planom wojennym, które mają zaszkodzić niewinnym. Chroń nas Panie i strzeż nas, bo ufamy Tobie we wszystkim... Amen.

 (Jezus) "Umiłowani, to jest o wiele bardziej skomplikowane, niż moglibyście sobie wyobrazić. Splątane, przemieszane linie krwi i udoskonalenia genetyczne, a nawet użycie rzeczy, które są nieczyste, aby zwiększyć ich moc i ich związek z demonicznym królestwem".

 (Clare) O Boże, jakie to okropne.

 (Jezus) „Czy Mi ufasz?”

 (Clare) Tak, Panie, nawet pomimo bezmiaru ich nikczemnych machinacji.

 (Jezus) "Clare, gdziekolwiek byłaś, Ja byłem tam pierwszy. Żaden krok, jaki od wieków podjęli, by szerzyć zło, nie może Mnie pokonać. Wszystkie te rzeczy znałem z góry i mam doskonały plan na ich upadek. Nic – i  mam na myśli naprawdę nic – nie jest dla Mnie zaskoczeniem. Nic nie może Mnie pokonać;  nic nie umknęło Mi ani Mojemu Ojcu.

 Chcę, żebyś wyjaśniła, że tak jak zbudowali swoje potężne i złe frakcje, Ja już przygotowałem ich porażkę i upadek. Architekci zła z minionych wieków nie mogą Nas skrzywdzić. W odpowiednim czasie zostaną pociągnięci do odpowiedzialności. Wasze modlitwy o ich całkowite wykorzenienie są potężne i bardzo ważne w tej godzinie.

 Więc módlcie się przeciwko temu złu, temu nikczemnemu ruchowi, który jest rozkładany kawałek po kawałku. Miejcie wielką wiarę w waszego Prezydenta (Trumpa), że działa on dla dobra tego narodu i nie zmawia z siłami ciemności. Na temat tego mężczyzny i jego rodziny rozpowszechniono wiele kłamstw i dezinformacji. Nigdy nie twierdziłem, że jest doskonały, ale był najbliżej posiadania cech, które umożliwiłyby zmianę.

 Módlcie się dalej, aby sprawiedliwość zwyciężyła. Nie przestawajcie się modlić, ponieważ wielu musi chcieć wyjść z własnej woli, nawet z narażeniem życia, aby dać świadectwo Prawdzie. Wielu zginęło, będąc świadkiem Prawdy. Módlcie się za nich i za waszego Prezydenta. Wasze modlitwy, Moi drodzy, są bardzo potrzebne w tej godzinie".

 (Matka Maryja) "Dziękuję ci, że jesteś tutaj Clare i za troskę. Pomogę ci. Jesteś na krawędzi wojny, a sytuacja na całym świecie jest bardzo napięta. Wojna nie jest miła, więc popełnianych jest wiele grzechów. Dla Nas najważniejsze są dusze, które nie są jeszcze zbawione. Prawdą jest, że wielu staje się bardziej otwartych, gdy śmierć puka do drzwi. Europa stała się szambem niewiary i pogańskich praktyk. To jeden z powodów, dla których to wszystko się dzieje. Odwrócili się od Boga i żyją tylko dla ciała.

 Jakże bolesne jest dla Mojego Syna patrzeć na to. Jak ich błagał, pukał do ich drzwi, przemawiał do nich, okazywał im Swoją czułą miłość, ale z bardzo małym sukcesem, ponieważ ich serca są kamienne i zimne. Jednak My nigdy się nie poddajemy, więc módlcie się dalej, nawet jeśli wiecie, jak prozaiczne to się stało. Wciąż jest kilka osób, które trzymają się swoich przekonań i tradycji. To oni powstrzymują to, co nieuniknione, swoimi modlitwami i ofiarami".

 (Jezus) "Ta wojna nie jest Moją Wolą, ale co masz zrobić, kiedy dajesz narodowi wszystko, czego potrzebuje, aby był zdrowy i zamożny, a oni nadal cię ignorują, nadal grzeszą bez drgnienia w swoim sumieniu i nie mówią dziękuję, lub nawet pomyśleć, że Bóg to dla nich zrobił. To ostatnia szansa na dotarcie do tych, którzy mogą mieć jeszcze trochę żywe serce i nakłonienie ich do powrotu do Mnie. Módl się za nich Clare, jestem załamany tym, co stało się z tymi ludami, które kiedyś były tak pobożne i bliskie Mnie, a teraz są tak bezduszne, obojętne i lekceważące.

 Wierz Mi, będę słuchał z niecierpliwością tych, którzy Mnie wzywają. Mimo grzesznej przeszłości są Moimi dziećmi i kocham je. Widzę wpływ, z jakim szatanowi udało się zniekształcić ich wiarę, rozumiem ich słabości i wady i tęsknię za sprowadzeniem ich z powrotem do Mojego Domu. Po prostu szukam przebłysku w ich sercach, przebłysku żalu, przebłysku skruchy, przebłysku kogoś zagubionego na wskroś, szukającego odkupienia. Spieszę objąć takich ludzi i zapewnić ich o Mojej Miłości. Kiedy zdają sobie sprawę, jak bardzo są kochani, pragnienie walki po prostu znika.

 Dlatego musicie się modlić za nich, aby zobaczyli iskrę życia, którą wkładam w ich serca. Tych wezmę i przyniosę im prawdę przepojoną Moją kochającą troską o nich. Módlcie się, aby Mnie zawołali. To, co dzieje się na kontynencie europejskim, przeniesie się także na Amerykę. Wojna jest tak przygnębiająca dla ludzi i wszyscy na całym świecie będą głęboko dotknięcii jej stratami.

 Jakie są Moje instrukcje dla was w tej godzinie? Bądźcie wdzięczni za to, co macie, zawsze bądźcie wdzięczni i módlcie się za tych, których życie jest tak brutalnie i bezsensownie zabierane z ich rąk. Módlcie się za nich, bo to takie wyczerpujące, gdy widzisz, że wszystko, na co tak ciężko pracowałeś – spokojne życie, a nawet owoc pracy – staje w płomieniach, a potem zostajesz zabrany do obozu jenieckiego, gdzie los jest tak niepewny".

 (Clare) O drogi Boże, zmiłuj się nad nami i nad całym światem!




Komentarze

Popularne posty