DAŁEM WAM WOLNĄ WOLĘ... DECYDUJECIE SIĘ PODĄŻAĆ ZA MOJĄ RADĄ, CZY NIE.

 16 czerwca 2020 r. – Słowa Jezusa przekazane przez Siostrę Klarę


 Jezus zaczął… „Ludu Mój, wielu z was żyje dla siebie i żyjecie także w grzechu. Jak bardzo was kocham i modlę się, abyście nie musieli przechodzić przez ten wielki ucisk. Ostatnią rzeczą, jaką chcę zrobić, to zostawić was tutaj w najbardziej przerażającym i torturującym czasie, jaki kiedykolwiek znała ziemia.

 Ale dałem wam wolną wolę i od was zależy wybór między powszechną moralnością a Moją moralnością, która nie pozwala na rozpustę (seks bez małżeństwa) lub cudzołóstwo (oszukiwanie współmałżonka).

 Jeśli robicie te rzeczy i nie przestaniecie, jeśli nie oczyścicie waszego życia i nie zaczniecie dawać biednym i potrzebującym, dostarczając im żywność i odzież. Jeśli nie zmienicie waszego stylu życia, zostaniecie w tyle.

 Proszę, szukajcie w nocy Mojej Woli w waszej komnacie modlitewnej. Spotkamy się tam i wybaczę. Doradzę wam, co powinniście zmienić. Mój Głos jest bardzo spokojny i nieruchomy, nie przypomina grzmiących dźwięków świata. Będzie jak delikatny powiew wzbierający z waszego wnętrza, z nowym poczuciem dobra i zła, a także z nowym poczuciem priorytetów. Poprowadzę was przez wasze sumienie, jeśli będziecie spokojni, uważni i bardzo uważnie słuchali.

 Dam wam również łaski, których potrzebujecie, aby zmienić wasz styl życia. Jeśli będziecie posłuszni, poczujecie się czyści i spokojni. Jeśli tego nie zrobicie, w waszym sercu będzie ciągły niepokój, a także strach przed pozostaniem w tyle.

 Nie jest za późno na zmianę. Wykonać prace, które zrobiłem. Módlcie się za chorych, napominajcie pogrążonych w głębokim grzechu. Dzielcie się Moją Miłością z tymi, którzy tęsknią za miłością i zrozumieniem, okazując współczucie i miłosierdzie. Podzielcie się jedzeniem i ubraniami. Dawajcie z serca misjom, wiedząc, że ktoś na świecie będzie pocieszony tym, że podzielicie się tym, co mieliście.

 Proszę was o te rzeczy dla waszego dobra. Znacie Moją Wolę, teraz jest czas na dokonanie zmian i pozostawienie za sobą grzesznego życia.

 Nie jesteście sami, Moi umiłowani. Pomogę wam. Znam waszą potrzebę bycia trzymanym i kochanym. Wiem, że potrzebujecie partnera życiowego, ojca dla waszych dzieci, matki dla tych, którzy stracili żony. Znam głęboki smutek, z jakim żyjecie na co dzień i tęsknotę za prawdziwym małżonkiem.

 Ale muszę wam powiedzieć, że nie mogę wam dać tych rzeczy, dopóki nie porzucicie waszego grzesznego życia i nie powrócicie całkowicie do Mnie i Moich Przykazań.

 W międzyczasie będę waszym małżonkiem, przyjacielem i pomocnikiem. Mam tak wiele możliwości utrzymania samotnych rodziców z powodu niezwykłego ciężaru, jaki niosą mieszkając samotnie z dziećmi. Proszę, zwróćcie się do Mnie całym waszym sercem i wiedzcie, że jestem z wami i będę was zaopatrywał.

 Czas leci szybko i nie ma gwarancji, że zobaczycie jutro. Moje Serce pragnie, abyście wrócili do Mnie i pozwolili Mi przemienić wasze życie w życie bez grzechu. Zawsze jestem przy was ukochani, cierpię z wami, modlę się za wami, płaczę za wami, posyłam Moich Aniołów, aby się wami zaopiekowali. Nie ma chwili, żebym nie dbał o was w niezwykły sposób.

 Rozpoznajcie Moją troskę o wasze życie, studiujcie Moje Obietnice dane wam w Piśmie Świętym i tak, korzystajcie z Księgi Obietnic Biblijnych. Mój Duch Święty otworzy stronę, którą możecie przeczytać. Następnie złóżcie we Mnie całą waszą ufność i idźcie dalej.

 Trzymajcie się Moich Obietnic, mówcie je, a kiedy kłamstwa wroga zaatakują wasz umysł, powtórzcie im Moje Obietnice, a uciekną. Bądźcie zdecydowani i pewni siebie. Moi Aniołowie uhonorują wasze używanie Mojego Imienia.

 Otacza was wielka chmura świadków, którzy nie tylko dopingują was, ale bardzo żarliwie modlą się, abyście triumfowali nad wszystkimi wrogami, nawet nad ciałem, które jest waszym największym wrogiem.

 I jeszcze jedna rzecz, Moi drodzy, przyjmujcie Mnie we wspólnocie każdego dnia, jak was uczono na tym kanale. Błogosławię was teraz, aby dać wam kręgosłup i odwagę, aby dokonać niezbędnych zmian w waszym życiu i wejść w głębszą relację ze Mną”.




Komentarze

Popularne posty