Niebo zadrży, gwiazdy się przesuną, zmienią pozycję, a ziemia doświadczy swojej przemiany.

Colle del Buon Pastore (Wzgórze Dobrego Pasterza)

Carbonia, Włochy 8 Lipca, 2022 godz. 18.12



Niebo zadrży, gwiazdy się przesuną, zmienią pozycję, a ziemia doświadczy swojej przemiany.

Moja umiłowana oblubienico, Jestem twoim Pasterzem, niczego ci nie zabraknie na Moich pastwiskach.

Posłuchaj Mojego Słowa, Moja córko i zapisz to, co powiedziałem do Mojego umiłowanego ludu.

Nadeszły rozstrzygające godziny, zapowiadana burza ma się rozpętać, ta ludzkość wejdzie w ucisk, zmieni się jej oblicze, zostanie pozbawiona wszelkiego dobra, pozna głód i pragnienie, będzie płakać, że nie uwierzyła w Moje Apele.

Umiłowane dzieci, przygotujcie Moje schronienia, niech będą gotowe na przyjęcie tych, których Ja Sam poślę.

Łódź Piotrowa tonie! Oprawcy dobrze pracowali, aby zdrada dotarła do Kościoła:… skorumpowali Moje dzieci,… karmili wiernych kłamstwami, sprawiali, że wpadali w pułapkę Lucyfera.

Moi kapłani zaprzedali się szatanowi, ich przeznaczeniem są sprawy tego świata, zaparli się swojego Boga Miłości, za nędzną srebrną monetę sprzedali swojego Mistrza.

Historia się powtarza, kupcy świątyni wzbogacili się, ich szaty uszyte są ze złotych nici, ale ich dusze mają odór śmierci.

Zaraz przywołam do Mnie Moją małą resztę, tych, którzy nocą i dniem modlą się i błagają o Moje Miłosierdzie... tych, którzy błagają o Moje oczekiwane przyjście, aby położyć kres temu niegodziwemu światu.

Niebawem zagrzmi Mój Gniew: ...niebo zadrży, gwiazdy się poruszą, zmienią położenie, a ziemia przeżyje swoją przemianą.

Kto oddał swoje życie za Życie, będzie żył, kto zaprzedał swoje życie na dzień chwały, umrze.

Teraz nadejdą cudowne rzeczy dla dzieci Bożych, tych, którzy idąc za Maryją kochali, adorowali, podążali i służyli swojemu Jedynemu Dobru, Królowi Królów! Jezusowi, Synowi Bożemu!

Amen.

https://colledelbuonpastore.eu/

Komentarze

Popularne posty