JESTEŚCIE NA KRAWĘDZI TRZECIEJ WOJNY ŚWIATOWEJ - MÓDLCIE SIĘ !!!!

15 Lipca, 2022

HEARTDWELLERS GHANA

From Jesus with Love


 Adorowałam, ponieważ Pan polecił mi odbyć trzydniowe rekolekcje, aby po prostu być z Nim i pracować razem z Nim. Podczas naszego czasu Adoracji grał tę piosenkę ze ścieżki dźwiękowej Pasji Chrystusa, „Ogród oliwny, nocne niebo”, gdy był w Getsemani. Obraz mówił wszystko, gdy Jezus wyglądał tak smutno z koroną cierniową. Zaczęłam Go pytać, co było w Jego Sercu, ponieważ ojciec Ezechiel cierpiał strasznie przez ostatnie dwa dni i wiedziałam, że boli również Serce Pana. Potem, gdy już miałam skończyć ostatnią piosenkę, którą grał, cicho usłyszałam w sercu "Jesteście na krawędzi trzeciej wojny światowej, poświęćcie 7-dniowy post i módlcie się".

 Więc od razu zacząłem pisać:

 Jezu, jestem tutaj, jestem tutaj, Panie.

 Jezus zaczął,

 „Bądź ze Mną, Moja umiłowana Oblubienico. Módlcie się ze Mną i proście Ojca o Miłosierdzie dla świata. Jesteście u progu trzeciej wojny światowej, a Ja wybrałem was i wszystkich Moich ukochanych Mieszkańców Serca, abyście byli Moimi małymi Apostołami Miłosierdzia, tak jak była św. Faustyna. Nie ma nic bardziej nieodpartego niż czysta dusza, która staje przed Ojcem, prosząc, aby Jego Wola spełniła się na ziemi. To jeszcze nie jest Jego Wola, umiłowana. Ale wszyscy gracze są na swoich pozycjach i są gotowi w każdej chwili rozpocząć strzelanie pociskami, rakietami, bombami, a ostatecznie atak nuklearny, który zniszczy twój naród i wejdzie w III wojnę światową.

 Mój lud stał się rozluźniony i zmęczony bitwą. Rozumiem, Moje narzeczone, jak myślicie, jak się czuję? Moje Serce jest również rozdarte wojną od śmierci, zniszczenia, niegodziwości tego świata, złego i jego sług. Ale Moje narzeczone, dzierżycie Mój autorytet, macie moc w swoich rękach, aby jeszcze raz napisać historię na nowo i zapobiec najbardziej niszczycielskiej wojnie, jaką świat kiedykolwiek zobaczy, zastępując wszystkie wojny, które pojawiły się przed nim.

 Nie ma nic chwalebnego w wojnie, poza ogromną tragedią, cierpieniem, stratą i demoralizacją. Proszę, módlcie się, Moje umiłowane narzeczone. Poświęćcie 7-dniowy post, aby prosić Ojca o Moje Miłosierdzie. Ofiarujcie wszystko, co możecie — od najmniejszej do największej ofiary, jaką możecie Mi złożyć. Jestem za to wszystko wdzięczny – i bądźcie ze Mną w ogrodzie wstawiając się, modląc się, wierząc i wzywając Mojego Miłosierdzia, aby jeszcze raz uprzedzić grozę, która czeka ludzkość aż do wyznaczonego czasu”.

 Właśnie wtedy spojrzałam w górę, skupiając się na obrazie w moim pokoju, namalowanym przez jedną z naszych sióstr, przedstawiającą płaczącą Matkę Najświętszą, trzymającą w brzuchu Jezusa, który był w łonie, który wyglądał jak świat.

 "Moja Matka płacze nad małymi — tymi, które w jednej chwili staną się sierotami. Dzieci wychowujące dzieci, bo ich rodzice zginą w wojnie — zgubieni w walce. Oto dokąd zmierzacie, Moje narzeczone. To wpłynie nie tylko na Amerykę, ale na cały świat, więc proszę, zważcie poważnie na Moje ostrzeżenie i módlcie się, módlcie się, módlcie się, jak nigdy przedtem. Módlcie się, aby zatwardziałe serca zostały zmiękczone, aby śpiący obudzili się szczególnie w Moim kościele, aby również oni mogli być wtajemniczeni w to, co naprawdę się dzieje i aby towarzyszyli wam w modlitwie.

 Dewastacja będzie olbrzymia, dotykając każdego obywatela, od biednych do bogatych, ponieważ Antychryst Obama przyda się wtedy, by powstać jako zwycięzca w tym wszystkim, aby zakończyć rzeczy i rozpocząć długo oczekiwane wyzwolenie wszystkich niegodziwych i złych, ucisk. To będzie piekło na ziemi po cichu dosłownie, Moi umiłowani. Potrzebuję waszych modlitw i ofiary. Świat potrzebuje waszych modlitw i poświęcenia. Niewierzący i zgubieni potrzebują waszych modlitw i poświęcenia. Stańcie ze Mną, Moje Oblubienice, nie zawiedźcie Mnie. Liczę na was. Wiem, że byliście zmęczone bitwą".

 A tutaj Jezus czytał w tym momencie moje myśli, bo nie wiem jak wy, ale mam wszystko i dotyczące naszego narodu, zastanawiając się, kiedy coś się zmieni lub czy nasze modlitwy w ogóle coś zrobiły. Kiedy przeprosiłam Jezusa w moim sercu za zranienie Go moją niewiarą.

"Ale za kulisami wszystko się zmienia. Powoli odwracam bieg i to jest właśnie powód, dla którego oni eskalują rzeczy i raczej gorączkowo naciskają, aby rozpocząć tę wojnę, ponieważ wiedzą, że ich czas jest krótki, ale tak jak powiedziałem faryzeuszom, którzy chcieli odebrać Mi życie, ich godzina jeszcze nie nadeszła, i Ja im to mówię. Ich godzina jeszcze nie nadeszła, wkrótce zapanuje ciemność na inny czas. Gdyby Moi umiłowani modlili się, Ojciec może znowu ustąpić, a dostaniecie więcej czasu, więcej łaski i więcej miłosierdzia stopniowo. Proszę, módlcie się Moi drodzy, a Niebo usłyszy i uzdrowi waszą ziemię".




Komentarze

Popularne posty