ŻYCIE, JAKIE ZNACIE, WKRÓTCE DOBIEGNIE KOŃCA.

 30 sierpnia 2021 r. – Przesłanie od Matki Marii do Siostry Klary

 (Clear) Panie, daj nam łaskę wytrwania, wytrwałości i wierności Tobie. Jezu, ufamy Tobie… Amen.

 (Matka Maria) „Nie ma sposobu, abyście byli przygotowani na to, co wkrótce nadejdzie. Konsekwencje są niewyobrażalne i z pewnością wiele z tego, co świat uważa za normalne towary i usługi, nagle się zatrzyma. Spowoduje to wiele konsternacji i desperacji. Tak, modlitwa jest waszym jedynym przygotowaniem teraz, kiedy macie już zgromadzone jedzenie. Proszę nie zapomnij o kozach. Wiem, że niepokoisz się tym, ale o to cię prosiłam. Bądź spokojna o to Klaro, taka jest wola Ojca dla ciebie.

 „Niektórzy będą mieli tendencję do rozdzielania się, ale to jest zły ruch, jest to Moja wyrażona wola, abyście wszyscy trzymali się razem i modlili się. W tym tkwi moc. Oddzielenie was osłabi. Ci, którzy mają własne zdanie działające z dumą, mogą nie zastosować się do Mojej prośby.

 „Ale proszę was Moje dzieci, wasza siła jest w liczbach. W momencie, gdy opuszczacie schronienie, jesteście podatni na wiele zła, dlatego teraz was ostrzegam, łączcie się ze sobą i trwajcie w modlitwie. Nie ma dla was nic bardziej efektywnego niż pozostanie i modlitwa. Jesteście w centrum koła, a wasze modlitwy przynoszą bardzo potrzebną pomoc na ziemi tym, którzy naprawdę tego potrzebują. Będą cuda z Jego ręki, które pomogą wam zachować spokój.

 „Te wydarzenia będą tyglem, w którym formuje się świętość. Znajdowanie się pod tego rodzaju naciskami, których żaden mężczyzna ani kobieta nie doświadczyli jeszcze na tej ziemi, ujawni charakter wielu, niektórych jako świętych, innych na potępienie. Ale wy, Moje dzieci, naprawdę jesteście światłem dla świata i pragnę, abyście dawali przykład modląc się i prosząc o Moje wstawiennictwo”.

 (Clare) Mamo, pomóż mi dokończyć pisanie tych wiadomości, czuję się tak przygnębiona.

 (Matka Maria) „Częścią tego jest upadek twojego ciała, ale inne części pochodzą od wroga. Znasz powiedzenie… „Zrób coś nawet wtedy, gdy się boisz?” Cóż, teraz proszę was wszystkich… „Zróbcie to mimo wszystko”. Klaro, musisz trzymać się blisko Jezusa. To jest twoja siła. ON jest źródłem siły dla was wszystkich. Im dalej się oddalacie, tym bardziej zmniejsza się wasza zdolność do pozostawania w duchu i radzenia sobie z kryzysem.

 „Mieszkaliście razem od wielu miesięcy, przeszliście wiele testów i zdaliście je pomyślnie, to będzie kontynuacja waszych testów. Ci, którzy są nowi wśród was, będą mieli większe wyzwania, musicie być wobec nich cierpliwi i wspierać ich miłością i modlitwą. Będziecie mieli bardzo dobrą ochronę, a wasi wrogowie będą zajęci własnym przetrwaniem. Pamiętajcie, że Miłosierdzie i Miłość zwyciężą we wszystkich sytuacjach. Proszę pamiętajcie, że prosiłam, aby na terenie posesji nie było broni palnej. Zrozumcie, że możecie albo siebie bronić, albo kazać bronić się Aniołom.

 „Moje dzieci, praktykujcie nowy poziom samozaparcia i pokory, trzymajcie się Moich życzeń. Ci z was, którzy to zrobią, będą wielce błogosławieni. Posłuszeństwo jest waszą największą ochroną”.


JEZUS MÓWI … CIEMNOŚĆ OKRYJE ZIEMIĘ .

 30 sierpnia 2021 r. – Przesłanie od Jezusa i Matki Marii

 (Elisabeth) Niech miłość naszego Pana i Jego Wola zawsze triumfują w chwilach ucisku. Amen. Drodzy Mieszkańcy Serca, pragnę podzielić się z wami wizją i przesłaniem od Matki Najświętszej. Odmawialiśmy Tajemnice Bolesne w naszej grupie różańcowej. Był obraz, który namalowała Matka Klara, przedstawiający Matkę Bożą trzymającą świat w dłoniach i przybliżającą ziemię do Serca Jej Syna, Jezusa.

 Kiedy medytowałam nad tajemnicą Ukoronowania Cierniem i patrząc na ten obraz, wyraźnie widziałam, jak ziemia zaczyna się kręcić coraz szybciej i szybciej. Kiedy nagle przestało się obracać, zobaczyłam ciemną, czarną plamę w środku ziemi i czerń zaczęła się rozszerzać, aż pokryła całą ziemię. Kiedy czerń dotarła do krańców kuli ziemskiej, ziemia natychmiast rozpadła się na popiół, a następnie wróciła do pięknej, odnowionej ziemi w niebieskich i zielonych barwach, tak jak to wygląda na obrazie. Pomyślałem „WOW”, co to znaczy i usłyszałam te słowa…

 (Jezus) „Ciemność okryje ziemię”.

 (Elisabeth) Ile czasu, Panie, zanim to się stanie?

 (Jezus) „Wkrótce, bardzo szybko”.

 (Elisabeth) Następnego dnia Matka Najświętsza zaczęła mówić…

 (Matka Maria) „Życie, jakie znacie, wkrótce się skończy. Sposób życia ludzi zmieni się nagle i doświadczą nowej normalności. Tam, gdzie produkty spożywcze i zapasy, które są teraz łatwo dostępne, będą bardzo trudne do zdobycia, a nawet nieistniejące. Zdrada, chaos i niepokoje nastąpią i bezprawie będzie obfitować, Moje dzieci. Nie przejmujcie się, gdy zobaczycie, jak te wydarzenia się rozwijają. Od dłuższego czasu znajduje się to na etapie planowania. Nieprawość i niegodziwość będą nadal ogarniać ludzi, ale wy, drodzy, zostaliście wyszkoleni w posłuszeństwie, prawości i nauczeni, aby kochać się nawzajem i żyć w pokoju. W chwilach zamętu i nieładu dotrzecie do ludzi z braterską miłością i podzielicie się z nimi miłosierną miłością Mojego Syna.

 „Ten okres próby nie będzie czasem noszenia broni, ale okazywania miłości i miłosierdzia tym, którzy cierpią, ranią i potrzebują współczucia. Bo te cnoty będą rzadkie podczas tego zamętu, ale bardzo silne w walce z nienawiścią i wściekłością tych, których kieruje wróg, a nie Duch. Przygotowywaliście się do tego od dawna i zachęcam was wszystkich, abyście nie bali się, nie panikowali ani nie bali nikogo lub czegokolwiek, co widzicie, bo Mój Syn idzie przed wami i jest zawsze z wami. Nie martw się, dziecko, wizją, którą ci pokazano.

 (Elisabeth) A tutaj Matka Maria odnosi się do wizji, którą miałam, kiedy byłam w ciemnej, brudnej celi więziennej, ubrana w brudne szmaty i zmarznięta z powodu ekstremalnie niskiej temperatury w maleńkiej przestrzeni, którą zajmowałam. Całe moje ciało bolało, ale ból w sercu przewyższał ból fizyczny, gdy modliłam się za moich oprawców i tych, którzy wciąż nie byli zbawieni. W tym momencie wiedziałem, że czekam na egzekucję.

 (Matka Maryja) „Nie martwcie się, kochani, kiedy spełnią się sny i wizje, które widzieliście, będziecie tak napełnieni Duchem Świętym i Wolą Bożą, że wy i wszystkie Moje dzieci pozostaniecie niewzruszeni  według sytuacji i okoliczności. Wasza ziemska perspektywa zmieni się na taką, która będzie chciała tylko w pełni podporządkować się i współpracować z Wolą Boską”.




Komentarze

Popularne posty