CHCĘ, ABYŚCIE ODMAWIALI WIĄŻĄCĄ MODLITWĘ 2-3 RAZY DZIENNIE!

 27 września 2016 - Słowa Jezusa przekazane przez Siostrę Klarę.

 Jezus zaczął… „Chcę, abyście odmawiali wiążącą modlitwę dwa lub nawet trzy razy dziennie, kiedy demony przychodzą na zmianę. Raz dziennie to za mało. Wiem, że to długo i może być żmudne, ale cierpienie, którego unikniecie, wynagrodzi wam czas.

 „Nie wszyscy uzyskają takie same rezultaty z tej modlitwy. Moje dzieci, wiele zależy od waszego świętego postępowania i oddania Mnie. Czy jesteście w połowie Moi, a w połowie świata? A może oddaliście świat, aby był cały Moim? Rezygnacja ze świata nie oznacza zamurowania w chacie pustelnika. Oznacza to postawienie Mnie na pierwszym miejscu w swoim życiu - w czasie, oddaniu, czynach i zasobach. Rzeczywiście, jeśli postawicie Mnie na pierwszym miejscu, ta modlitwa będzie miała moc w pokonaniu waszych wrogów.

 „Ale pamiętajcie, muszę pozwolić na pewną dozę cierpienia. Proszę nie męczcie się. Przyjdźcie do Mnie, kiedy będziecie wyczerpani i poproście Mnie, abym was pokrzepił. Spodziewajcie się, że poczujecie się lepiej, kiedy to zrobię. Spodziewajcie się, że będziecie w stanie zrobić to, o co was prosiłem. Oczekujcie wszystkiego ode Mnie, a dam wam wszystko.

 „Będą chwile, kiedy inni będą musieli się o to pomodlić, co również jest bardzo skuteczne. Podwójnie szanuję modlitwy i prośby za innych. Nie tylko szanuję te modlitwy, ale dotykam serc innych, aby modlić się za was. Moje serce uważnie słucha wszystkich bezinteresownych modlitw Moich dzieci. Są napisane w Niebie jako świadectwo waszej miłości.

 „Jestem z wami, Mój ludu. A im więcej służycie, tym bardziej was chronię. Nie ma chwili, w której nie możecie zatriumfować nad wrogami. Wasze modlitwy za nich pobudzają Moje Serce do litości i współczucia. Nie tylko odpowiem na nie, ale będę was chronił i błogosławił tym bardziej, że z całego serca modlicie się za nich.

 „Ci biedni i zbłąkani pilnie potrzebują waszych modlitw, są pogrążeni w całkowitej ciemności i oszukani o wiele bardziej, niż możecie sobie wyobrazić. Jakże bym chciał, żeby wzięli sobie do serca doświadczenia bliskiej śmierci. Powołałem ich do życia, ponieważ tak wielu nie jest świadomych tego, co ich czeka zgodnie z owocami ich życia.

 „Wiecie, że zatriumfowałem nad śmiercią i grobem oraz nad całą potęgą wroga. Otrzymaliście również to namaszczenie, aby uwolnić jeńców i uratować innych od zła.

 „Teraz bądźcie w pełni uzbrojeni i bądźcie odważni!  Jestem z wami i nic was nie pokona, jeśli całkowicie polegacie na Mojej Mocy”.




Komentarze

Popularne posty