JEZUS MÓWI... WYBIERZCIE MNIE, A NIE SZATANA!... NIE PRZYJMUJCIE ZNAKU BESTII - CHIP

 9 maja 2015 r. – Fragment przesłania Jezusa do siostry Carol

 (Carol) O mój słodki, drogi Jezu - co chciałbyś dziś powiedzieć naszym przyjaciołom?

 Jezus zaczął… „To życie to tylko kilka krótkich minut, a wieczność jest bardzo, bardzo długa. To musi być jasne dla tych, którzy zostali w tyle… Życie jest JEDYNYM czasem, kiedy musicie podjąć tę najważniejszą decyzję ze wszystkich, decyzję o naśladowaniu MNIE – Jezusa Chrystusa – w nadchodzących dniach. Są tylko dwie opcje, które możecie wybrać, bez względu na to, do czego rząd, wasi przyjaciele, szefowie, rodziny lub ktokolwiek inny chce was przekonać”.

 „Wybierzcie Mnie lub szatana. Ze Mną będziecie mieli Życie Wieczne - od wieczności do wieczności w chwale, życiu i miłości czystszej, niż możecie sobie wyobrazić. Z szatanem nie będzie nic poza bólem, śmiercią, smutkiem, niekończącą się męką i ogniem. Pierwsza śmierć waszego ciała zakończy się drugą śmiercią... Wieczne oddzielenie ode Mnie, od Boga, który ukształtował was w łonie matki, który tchnął życie w waszą duszę, który kocha was bardziej, niż możecie sobie wyobrazić.”

 „Więc wołam do was dzisiaj wieczorem. Co chcecie?  Wróg waszej duszy wyposażył ten świat we wszelkie środki i narzędzia, o jakich może pomyśleć, aby kłamać, kraść, zabijać i niszczyć was i całą ludzkość, przekonując was, że warto zamienić na przyjemność życie wieczne. To ta sama historia, co Jakub i Ezaw... Błogosławieństwa i bogactwa były wymieniane na bardzo krótką, fizyczną przyjemność. A tego nie można było cofnąć po podjęciu decyzji”.

 „Mówię wam dziś wieczorem… uważajcie na znak – chip komputerowy. Człowiek się śmieje, a rząd kłamie. Ale mówię wam prawdę… Jeśli zaakceptujecie chip, wasze własne DNA zostanie zamienione w syna samego szatana i nie będzie dla was zbawienia.”

 „Bądźcie mądre Moje dzieci – bądźcie teraz bardzo mądre. Posłuchajcie Mnie. Słuchajcie MOJEGO Głosu, aby pomóc wam w nadchodzących dniach, ponieważ tylko On da wam życie. Tylko Mój Głos poprowadzi was przez labirynt śmierci, który szatan dla was zaprojektował. I choć czasy będą męczące i ciężkie, to tylko przez krótki czas. Uratuję was. Będę tam, blisko was. Wzywajcie Mnie najpierw do waszego zbawienia, a potem do zbawienia życia, abyście żyli i nie zostali zabici.

 „Jestem blisko was wszystkich. Wołam was na Moją Stronę. Bądźcie mądrzy, Moi przyjaciele, Moje dzieci. Bądźcie Mądre! Wasz kochający Ojciec, Abba… Jezus”




Komentarze

Popularne posty