OJCIEC MICHEL RODRIGUE - UWAGA! MUSISZ PRZYGOTOWAĆ ZAOPATRZENIE ŻYWNOŚCI I PICIA NA TRZY MIESIĄCE.

o.Michel Rodrigue:

Dziękuję Ci Ojcze za Twoją wielką miłość do mnie i za to, że znasz moje potrzeby i drogi, którymi będę kroczyć w przyszłości. Pomóż mi rozpoznać moje przyszłe potrzeby i nie mylić ich z własnymi cielesnymi pragnieniami lub próżnościami serca. Proszę o prawdziwe rozeznanie.

Panie, moje serce jest otwarte na Twoje prowadzenie, a moim pragnieniem jest, abym czynił tylko to, co jest prawe w Twoich oczach. Ze względu na Twoje Imię modlę się, abym był cicho, aby słuchać Twojego Głosu i powoli zakładać, że znam Twoją Wolę, kiedy jest to moje własne cielesne myślenie. Proszę o prawdziwe rozeznanie, abym poznał Twoją Wolę.

Panie, wiem, że Twoje Drogi są niezbadane, a Twój umysł nie do poznania, a jednak postanowiłeś zamieszkać w moim słabym ciele. Modlę się, abym mógł być używany przez Ciebie, aby być dobrym i wiernym świadkiem we wszystkim, co mówię i czynię.  Moim pragnieniem jest pełnić Twoją Wolę, a nie moją.  Proszę o prawdziwe rozeznanie i mądrą radę. Proszę o to w Imieniu Jezusa, Amen.


Przesłanie otrzymane 10 stycznia 2020 r. 

Drogie dzieci, zgromadziliście się, aby modlić się za rodziny Bractwa Apostolskiego św. Benedykta Josepha Labre i za wszystkie rodziny Cartu. Ofiaruję wam dar odnalezienia pokoju, uzdrowienia ran i uwolnienia siebie i waszych dzieci od złego przez odmawianie różańca w waszych rodzinach. Wróć do modlitwy różańcowej. Oto broń, którą ci dałam, aby skuć zło i je pokonać.

Ilekroć rozmyślasz nad Tajemnicami Różańca, nie tylko uratowałeś wiele dusz od piekła, ale uzdrawiasz swoje własne i pozwalasz Duchowi Świętemu wypędzić ciemność. Powtarzam wam z całą czułością Mojej Matki, wróćcie do modlitwy różańcowej, która ukoi wasze serca i przygotuje na Dzień Mojego Syna.  Kocham Cię, Twoja Matko.


Przesłanie otrzymane 13 lutego 2020 r. 

Drogie dzieci, jestem Niepokalane Poczęcie, Maryja, wasza Matka. Muszę was ostrzec o czasie próby i o czasie mniejszego ucisku, przez który musicie przejść, zanim wejdziecie do stałego schronienia przygotowanego przez Mojego Syna i Mnie, aby was wybawić z uścisku armii szatana. Proces rozpocznie się od wzburzenia i zamieszania w sumieniach Moich dzieci. Fałszywe doktryny i prorocy będą próbowali odwrócić waszą uwagę od Mojego Syna Jezusa.  Fałszywi prorocy będą dokonywać wielkich znaków pod władzą szatana. Ten rodzaj znaku może trwać krócej niż trzy dni.

Dzięki temu przedstawieniu odciągną wiele Moich dzieci od prawdziwego nauczania Kościoła. Uda im się również, wewnątrz Kościoła, uniknąć nauczania Ewangelii, prawdziwej relacji z Twoim Odkupicielem, ukrywając Jego Imię i czyniąc swój własny rodzaj zastępczej posługi. Będę twoją Matką i podobnie jak uczniowie i apostołowie zgromadzeni wokół Mnie po śmierci Mojego Syna, będę twoją ucieczką, aby cię chronić. Błogosławię cię i proszę Józefa, aby był z tobą!  -

Matka Boska


24 marca 2020 r. [o. Michel Rodrigue]

Do wszystkich członków Bractwa Apostolskiego św. Benedykta - Józefa Labre: 

Droga Rodzino braterska, przychodzę dzisiaj, aby wam powiedzieć, że jestem z wami całym sercem. Wiesz, przyjechałem z Kalifornii na piękne Święto Świętego Józefa! To on chronił moją podróż i z radością informuję, że miałam na to kilka oznak.

Od tego czasu jestem w klasztorze z moimi braćmi i siostrą Denise, aby przestrzegać obowiązkowych zaleceń dotyczących 14-dniowej kwarantanny.  Oznacza to, że wrócę na drugi kwietnia. Z zespołem tutaj świętujemy i modlimy się do Pana w jedności z wami. Na razie chcę Ci powiedzieć, że czuję się bardzo dobrze.

Świat od pewnego czasu zna historyczną i wyjątkową sytuację, z którą borykają się wszystkie narody. Tak jest w przypadku Kanady, Quebecu i każdego z nas.  Jednak w łasce Bożej wiemy, że ta sytuacja jest przemijająca. Wiemy też, że Ojciec Przedwieczny prosił nas, abyśmy latem 2020 roku wybudowali kolejny klasztor, a jednocześnie otwieraliśmy czas niepokojów dla Kościoła i świata. To, czego dzisiaj doświadczamy, potwierdza, że ​​musimy być uważni na znaki czasu i dlatego być gotowi odpowiedzieć na Boże wezwania.

Już większość diecezji Quebecu ogłosiła, że ​​nabożeństwa Wielkiego Tygodnia nie będą się odbywać. Katolicy są zaproszeni do łączenia się z Mszami odprawianymi prywatnie i proszenia Jezusa, aby przyszedł do nich w Komunii duchowej!  Wchodzimy w ciszy kościelnej, która przypomina milczenie Jezusa przed krzyżem. Jest to intymny czas między Jezusem a Ojcem, gdzie krzyż jest znakiem Jego nieuchronnej śmierci, ale który zostanie przez Niego przemieniony w Znak Zbawienia. Po tym okresie przymusowego odosobnienia życie powróci do swojego biegu.

Okres letni otworzy okno czasu, w którym będziemy mogli dobrze przygotować się do nadchodzącej próby… bycia z Jezusem na krzyżu. Nie możemy zobaczyć Chwalebnego Krzyża bez spotkania z krzyżem z Jezusem. Potraktujmy ten czas jako pierwsze ostrzeżenie, które pozwoli nam ponownie skoncentrować się na tym, co Pan powiedział nam już w przeszłości.

Musisz teraz poświęcić swój dom lub mieszkanie Ojcu Przedwiecznemu przez Najświętsze Serce Jezusa i Maryi, jeśli tego nie zrobiłeś. Musimy regularnie błogosławić nasze miejsca, nasze domy, egzorcyzmowaną wodą święconą. Latem tego roku musisz przygotować zapas żywności na okres trzech miesięcy, także z wodą pitną. Musisz odbyć spowiedź generalną przed upadkiem.

Modlitwa Różańca Świętego, św. Michała Archanioła i modlitwa twoich Aniołów Stróżów będzie dla ciebie pocieszeniem, twoją siłą, twoją ochroną. Oczywiście z łaską Bożą będziemy budować w nadchodzące lato.  Wszystko, co powiem, stanie się w tym oknie czasu, kiedy będziemy potrzebować również was jako współpracowników, aby przygotować ziemię, Arkę, którą dał nam Bóg.

Droga Rodzino Bractwa, nasi Patroni są z nami i nigdy się nie poddajemy. Jesteśmy zdrowsi niż kiedykolwiek. Zapraszam was do pokornej i pełnej uwielbienia modlitwy w stylu Benedykta, Jean-Marica i Teresy, naszych przyjaciół... naszych obrońców!  Błogosławię cię, 

Ojciec Michel Rodrigue





Komentarze

Popularne posty