BIADA KOŚCIOŁOWI ZWANEMU RZYMSKOKATOLICKIM I WSZYSTKIM JEGO „ŚWIĘTYM OJCOM”.

14 maja 2005 - Od Pana Boga naszego i Zbawiciela - Słowo Pana skierowane do Tymoteusza do wszystkich, którzy mają uszy i słyszą.

Tak mówi Pan... Strzeżcie się, ludy kościoła, zwanego matką! Bo jest nierządnicą, fałszywą drogą, zwodniczym domem, pełnym wielkich i subtelnych oszustw. Bądźcie czujni, obudźcie się z tego głębokiego snu i spójrzcie na owoce swoich dzieł. Bo zostaliście zwiedzeni, uwięzieni w wierze, która jest martwa. Nie ma w niej życia!

Albowiem jak napisał Mój sługa, tak i teraz proszę was w ten sposób... Odstąpcie od drogi złej, od człowieka, który mówi przewrotne rzeczy, od tych, którzy opuszczają ścieżki prawości, aby kroczyć drogami ciemności, od tych, którzy radują się z czynienia zła, i rozkoszują się przewrotnością pogan, których drogi są kręte.

Uwolnijcie się od cudzołożnej kobiety, od uwodzicielki, która schlebia swoimi słowami i porzuca męża swojej młodości i zapomina o Przymierzu swego Boga.  Ponieważ ich dom tonie w śmierci, a wszystkie ich drogi prowadzą do umarłych.

Dlatego Pan, wasz Bóg, Święty Izraela, mówi do wszystkich, którzy mają uszy i słuchają... Ten bezbożny kościół ludzi jest nierządnicą. Była cudzołożnicą od samego początku! A jednak wszyscy uwierzyliby, że jest królową, nawet prawdziwy kościół i matka! Rzeczywiście, urodziła wielu synów i córki, córki, które jeszcze noszą jej podobieństwo i wielu synów, którzy pójdą na zatracenie, fałszywych ojców i kapłanów, którzy własnym autorytetem biorą na siebie prozelitów, których następnie czynią dwukrotnie bardziej zdatnymi do zniszczenia niż oni sami!... Widzicie, urojenia są ukryte w urojeniach, gdy ona kontynuuje budowanie swoich grzechów do nieba!

Bo mówię wam tajemnicę pełną zepsucia, nadużycia władzy i pogardy... Ten kościół mężczyzn jest jak kobieta, która dosiada bestii. Przyodziana jest w purpurę i szkarłat, kusząc lud do uprawiania z nią nierządu.

Ale dla siebie jest królową, która zasiada na Moim Tronie i przywłaszczyła sobie Mój Autorytet, przekręcając Moje Słowo i zmieniając Moje Przykazania, jednocześnie wyznaczając królów i książąt we własnym imieniu, każdy z imieniami bluźnierstwa na głowach, tzw. święci ojcowie, którzy pójdą z nią na zatracenie.

A dla tych, którzy są przeciwko niej, jest bestią... Ale mówię prawdę... Wszyscy są oszukani. Ponieważ jej moc i autorytet pochodzi od bestii, na której siedzi. Bo ma wiele imion bluźnierczych, a wszystkie jej uczynki są obrzydliwością przed Panem. Zaprawdę jest nierządnicą, a jej cudzołóstwo jest liczne.

Widzicie, ona jest również jak wielka nierządnica, która siedzi na wielu wodach, które skaziła ziemię swoim rozpustami! I jak fałszywy prorok głosi przewrotne i gorzkie nauki i uwodzi wielu do fałszywego kultu, a nawet do cudzołóstwa z poganami poprzez wszystkie ich brudne tradycje! I jak bestia przelewała krew Moich sług przez pokolenia i nie przestała otwierać ust, by mówić wielkie rzeczy i bluźnić wyćwiczonym i kłamliwym językiem, którym wielu zwodziła!

Dlatego muszę wyciągnąć z niej Mój lud! Spójrzcie, oto wyrwę go z jej piersi!... Bo też jest jak Babilon, przyozdabiając się złotem, drogocennymi kamieniami i perłami, a w ręku trzyma złoty kielich, pełen obrzydliwości i plugastwa swoich nierządów!

Tak mówi Pan do zwodniczej nierządnicy, do matki wszelkich cudzołóstw... Biada, powiadam tobie - nawet trzy razy, biada! Ponieważ ateista będzie miał o wiele lepiej niż ty, gdy nadejdzie gniew wielkiego i strasznego Boga! Bo jeśli poproszą o przebaczenie, na pewno je znajdą... Ale biada tobie, który bluźnisz Duchowi! Przebaczenie uciekło od ciebie!

Widzisz, czeka cię zagłada, gdy będziesz dalej kroczyć szeroką ścieżką! Wierzysz bowiem, że jesteś chwalebną winoroślą, ale twoje korzenie są zgniłe, winorośl oszustwa, z wieloma wąsami, które rozsiewają obrzydliwość! Spójrz, widzisz siebie jako suwerenny naród, jako macierzysty kościół świata, a jednak dobrowolnie idziesz do niewoli i trzymasz się swojego buntu!

Dlatego uczynię cię spustoszeniem i zdumieniem, uczynię z ciebie przedmiot grozy i kpiny. Obedrę cię!... A oto staniesz się wyspą, najbardziej opuszczonym miejscem pośród narodów! Nikt więcej nie będzie zbliżał się do ciebie ani nikt nie będzie próbował przechodzić, ponieważ wszyscy będą trzymać się z daleka ze strachu przed twoją karą! Każdy podróżnik będzie krążył wkoło przerażony dymem twojego spalania!

Ponieważ tak mówi Pan... Wydzieliłem cię na sąd!  Oddzieliłem cię na śmierć, smutek i głód, aż strawi cię ogień Mojego Gniewu. Bo sprawiłeś, że Moi umiłowani odeszli ode Mnie, odwróciłeś ich z drogi, sprawiłeś, że zaufali baśniom i pokładali nadzieję w kłamstwach i fałszywych wizjach, w rzeczach bezwartościowych;  Prawdy w tobie nie ma i jesteś daleko od Życia!...

Przebiłeś Moje Serce gorącym żelazem! Uderzyłeś Mnie, posiniaczyłeś i rozdarłeś Moje Ciało! Mój smutek wypełnia Niebiosa niczym nieskończona ciemność, Moje łzy pokrywają ziemię jak oceany z twojego powodu! Mój gniew wzbiera się we Mnie jak szalejący ogień z powodu tych wszystkich, których przez pokolenia prześladowałeś i mordowałeś! Zaprawdę, Kielich jest przepełniony Moim oburzeniem z powodu tego, co uczyniłeś i co zamierzasz uczynić! mówi Pan.

A jednak wysłałem do ciebie wielu w Moim własnym imieniu, abyś był zbawiony od siebie. A jednak odrzuciłeś ich wszystkich, bijąc niektórych, i zabijając innych, wyrzucając ich w swojej pompatycznej wściekłości!... Nie chcesz się odwrócić, więc Ojciec ogłosił twój koniec.

Biada KOŚCIOŁOWI zwanemu MATKĄ! Biada tobie i twoim WYZNACZONYM LIDEROM! Biada tobie i wszystkim twoim „OJCOM ŚWIĘTYM”! BIADA KOŚCIOŁOWI ZWANEMU RZYMSKOKATOLICKIM!  Biada Kościołowi pełnymu MARTWYCH KOŚCI!

Bo przygotowałem wielki ogień i spójrz, już się rozpalił, a ty i wszyscy, którzy do ciebie lgną, na pewno zostaniecie do niego wrzuceni!... 

MÓWI PAN.




Komentarze

Popularne posty