MODLITWA O ŻAL ZA GRZECHY I UWOLNIENIE.

13 listopada 2006

Jezus Chrystus podyktował mi tę modlitwę, która jest modlitwą skruchy, uzdrowienia i uwolnienia. Powiedział, że to “modlitwa-egzorcyzm”, bardzo potrzebna naszym tak złym czasom.

Ludzie nie wiedzą, jak całkowicie swoimi modlitwami oddalić szatana, który nad nimi panuje, zaślepia ich i zadaje im mnóstwo cierpienia albo poprzez choroby, albo poprzez wzięcie ich w niewolę.

Jezus mówi też, że wielu czci fałszywych bogów (idoli). Ta modlitwa jest bardzo skuteczna, jeśli jest odmawiana sercem i szczerze.

Pan powiedział:

– Moja Vassulo, pokój niech będzie z tobą. Cieszę się, kiedy przychodzisz do Mnie w ten sposób, kiedy przemawiasz w Moim Imieniu. Niechaj zgromadzeni wierni poświęcają Mi siebie i niechaj okażą skruchę przede Mną tymi słowami:

Panie, znosiłeś mnie 

przez wszystkie te lata z moimi grzechami, 

lecz jednak zlitowałeś się nade mną.

Byłam prowadzona na manowcena 

na każdej drodze,

lecz teraz nie będę grzeszyć.

Zgrzeszyłam wobec Ciebie i byłam niesprawiedliwa.

Nie będę więcej tak czynić.

Wyrzekam się grzechu, wyrzekam się szatana,

wyrzekam się niesprawiedliwości, 

która plami moją duszę.

Uwolnij moją duszę od wszystkiego, 

co jest przeciwne Twojej Świętości.

Błagam Ciebie, Panie, 

uratuj mnie od wszystkiego zła.

Przyjdź Panie Jezu teraz, przyjdź teraz 

i zamieszkaj w moim sercu.

Przebacz mi, Panie, 

i dozwól mi odpocząć w Tobie.

Bo Ty jesteś moją Tarczą,

moim Odkupicielem i moim Światłem,

a ja ufam Tobie.

Od dzisiaj będę błogosławić Cię Panie,

przez wszystkie czasy.

Wyrzekam się zła i wszystkich innych bożków i idoli.

Bo Ty jesteś Najwyższy na całym świecie,

daleko przewyższający wszystkich innych bogów.

Twoim potężnym ramieniem, 

wybaw mnie od złego zdrowia.

wybaw mnie od bycia zniewoloną,

wybaw mnie od niepokojów 

i pokonaj mojego przeciwnika, szatana.

Przyjdź szybko aby mi pomóc, 

o Zbawicielu!

Amen.

Komentarze

Popularne posty