APEL BŁAGALNY MATKI BOŻEJ MARYI DO SWOICH DZIECI. Przekaz z dnia 19.12.2021 roku.

To było późnym wieczorem, byłam bardzo zmęczona.

Modliłam się i nagle usłyszałam Słowa, które spływały na mnie jak woda.

I usłyszałam: "Ja Jestem Matka Miłosierdzia, Maryja.

Córko moja, pytasz jaka jest broń przed złem i całym nieszczęściem, ogromie bólu, cierpienia jaki ludzkość przechodzi i przez jaką przyjdzie człowiekowi przejść. 

Otóż jest to modlitwa, dziecko moje, modlitwa. Módl się na Różańcu Świętym, który otrzymaliście ode Mnie". 

I usłyszałam płacz Maryi, jak Ona płakała, aż cała dusza drżała moja.

Maryja mówiła, że ludzkość przejdzie przez próby ciężkie, ale jest to potrzebne duszom.

Mówiła, aby nie opuszczać Jej Syna Jezusa, wielkie jest Jego cierpienie. Bo wiele dusz idzie na zatracenie.

Prosiła o czuwanie i trwaniu w Miłości i Słowie Bożym.

Aby ofiarować Bogu swoje cierpienie, dla ratowania dusz.

"Nie lekaj się powierzać mi siebie w modliwie".

Aby nie bać się Jej wzywać i oddawać Jej, Matce Bożej i Naszej, Maryi modlitwy.




Komentarze

Popularne posty