ALARM DLA ŚWIATA!!! ALARM DLA DUSZ!!! Przekaz z dnia 03.12.2021 roku.

JEZUS NAKAZUJE... POWIEDZ ŚWIATU, ŻE KONIEC JEST BLISKI...
OSTATNIA SZANSA, NIE TRAĆ CZASU.

30 listopada 2021 - Przesłanie Jezusa i Maryi przez Siostrę Klarę.

(Clare) Drodzy mieszkańcy serca, to doświadczenie otrzymaliśmy od kogoś z naszej społeczności. Pastor, który tego doświadczył, pragnie pozostać anonimowy.

(Przeżycie Pastora) W zeszłym tygodniu jechałem samochodem i zobaczyłem starszego mężczyznę idącego poboczem drogi. Postanowiłem zabrać go ze sobą i gdy jechaliśmy, starzec powiedział do mnie... "Synu, czy wiesz, co wydarzyło się w Niebie ostatniej nocy?" Przestraszyłem się, zatrzymałem się szybko i zapytałem… „Czy wszystko w porządku? Jak zdobyłeś informacje z Nieba?” Starzec powiedział… „Ostatniej nocy Bóg był bardzo zły na ludzi i kazał Aniołom zadąć w trąbę, a Aniołowie wzięli trąbę w swoje ręce.

Kiedy mieli wiać, Jezus upadł przed Bogiem i błagał ze łzami w oczach. W tym momencie z Jego rąk i ciała zaczęła płynąć świeża krew, a Chrystus powiedział Bogu, aby okazał miłosierdzie, aby Jego śmierć nie poszła na marne. Kiedy Bóg zobaczył rany Swojego Syna, ból swoich świętych i niegodziwość ludzi, powiedział… "Dam ci ostatnią szansę’”.

Jezus zwrócił się do Aniołów i powiedział im, żeby się pospieszyli... „Powiedz światu, że koniec jest bliski i że Jezus wkrótce przyjdzie”. Otarłem łzy i zapytałem... "Skąd to wszystko wiesz?" A starzec odpowiedział… „Jestem jednym z tych Aniołów, którzy zostali zesłani na świat. Proszę korzystać ze wszystkich mediów i rozpowszechniać tę wiadomość. Nie ma czasu do stracenia”. A potem starzec zniknął. (Koniec doświadczenia).

(Clare) „Matko Maryjo, teraz znowu czekamy i wydaje się, że uniesienie się opóźnia”.

(Jezus) „Klaro, miej Moje Serce dla grzeszników. Nie jest Moim życzeniem, aby tysiące ludzi trafiły do ​​piekła. Zrozumcie umiłowani, kocham te dusze, widzę, jakie mogą być. Pragnieniem Mojego Serca jest uratowanie ich. Ale to prawda, w pewnym momencie muszę odpuścić. To jest dla mnie takie bolesne.  Wyobraź sobie, że musisz puścić swoje dzieci, wiedząc, że ich przeznaczeniem jest wieczne potępienie i oddzielenie ode Mnie.”

(Clare) Nie mogę, Panie.

(Jezus) „To prawda, nie możesz i ja też nie. Dlatego jest mi tak trudno, kiedy sprawy muszą zostać zakończone i przeminęły na zawsze. Nie mogę znieść myśli o utracie jednej rzeczy, nie mówiąc już o wielu.  Starajcie się to zrozumieć, kochani, i dawajcie, aż zaboli. To da mi ogromny komfort”.

(Clare) Panie, proszę podtrzymaj mnie, żebym się nie załamała.

(Jezus) „Tak”.

(Clare) „Powiedziałeś, że to może się stać w każdej chwili, czy to się zmieniło?”

(Jezus) „Tylko trochę i wymaga cierpliwej wytrwałości z twojej strony. Jest to bardzo niewielka różnica, więc nie jest to duża różnica czasu, jak miało to miejsce wcześniej.”

(Clare) „Co mogę dla Ciebie zrobić, Panie?”

(Matka Maria) „Kochaj GO bezwarunkowo, bez warunku uwolnienia się od bólu. Kochaj GO bez względu na wszystko, Clare. Oddaj swoje życie całkowicie w Jego ręce, daj Mu trochę więcej czasu i zrób wszystko, co możesz, aby pomóc. Tak wygląda miłość, całkowite poddanie się woli ukochanej, bez względu na koszty”.

(Clare) Chcę być tam dla Niego, Mamo, ze szczęśliwym sercem, bez narzekania.

(Mama Maria) „Myślę, że to dobry pomysł, aby wyjaśnić to małe opóźnienie kanałowi. W tej chwili Ojciec trzyma w Swoich Rękach los milionów. Jeśli możemy uratować tylko jedną duszę dla Niego, zróbmy to. On cię wspiera i nadal będzie to robił.

 – Dopóki Ojciec nie da sygnału, by zadąć w trąbę, a Jego Syn przyjdzie po Swoją narzeczoną.

(Clare) „Potrzebuję więcej wiary”.

(Matka Maria) „Wiem, bądźcie posłuszni, nie traćcie nadziei. To są prawdziwe testy twojej miłości do Niego. Ale widzisz, jak On cię wspiera i daje ci Swoją pracę. Wyposaża cię i wysyła w tym czasie przed uniesieniem. Tylko Ojciec wie, kiedy skończy się to okno czasowe. Najlepiej, jeśli zniesiesz trochę czekania i zrobisz wszystko, aby przynieść żniwa.

„To ekscytujące czasy, w których należy żyć, a jeśli jest jakieś opóźnienie, to dlatego, że ofiarowano niezwykłe modlitwy, aby zbawić grzeszników. Tak wiele ustępstw idzie na rzecz niezbawionych. Nigdy wcześniej czegoś takiego nie było. Ma tak wiele do stracenia, że ​​Ojciec zlitował się nad Nim.

„Zobaczysz, jak sprawy potoczą się w nadchodzących dniach. Wiele zostało osłabione przez interwencje modlitewne, ale nadejdzie znacznie więcej, które przyniesie spełnienie Pism Świętych. Miej odwagę, córko, nadejdzie w momencie, kiedy najmniej się tego spodziewasz. Tak powiedział i tak będzie. Nie mam kluczy do tej tajemnicy, po prostu wiem, że Bóg jest Bogiem, Który wypełnia Swoje Słowo.

„Powiedz swoim ludziom, aby nie odpuszczali w swojej pracy. To, co się zaczęło, nie zostanie zatrzymane, wkrótce się skończy. Powiedz im, że liczy się każda chwila, tak jak mówię ci. Wykorzystajcie każdą chwilę dla Królestwa Bożego. Wiernie spełniajcie Jego Wolę. Więcej łask przychodzi, gdy są potrzebne. Nie smućcie się, ale zdajcie sobie sprawę, że żyjecie w najbardziej ekscytującym czasie w Biblii. Wykorzystajcie jak najwięcej. I powiedz Moim dzieciom, żeby się nie poddawały. Pracujcie dalej, obserwujcie, a ja będę pomagać. Nie zrezygnujemy z was ani nie zostawimy was  samych sobie”.


We wczorajszej podanej wizji, gdzie Katarzyna spotkała tego mężczyznę przed kościołem, nawołujący do ludzi o tym, że czasu już nie ma, nie dopisałam, że to był Anioł wysłany przez Boga. Ten sam, który zaprowadził Katarzynę do Jezusa Chrystusa, Który był ubrany jak Pan młody, a przy NIM była Oblubienica Jego. 
Podobnie, jak ten Pastor w przesłaniu u Clare spotkał Anioła.
Dziś natomiast po rozmowie z Katarzyną dot. Wizji, Apelu...otworzyło się Katarzynie Pismo Święte na Księdze Joela.


Wezwanie do pokuty i modlitwy

13 Przepaszcie się i płaczcie, kapłani;
narzekajcie, słudzy ołtarza,
wejdźcie i nocujcie w worach, słudzy Boga mojego,
bo zniknęła z domu Boga waszego
ofiara pokarmowa i płynna.
14 Zarządźcie święty post,
zwołajcie uroczyste zgromadzenie,
zbierzcie starców,
wszystkich mieszkańców ziemi
do domu Pana, Boga waszego,
i wołajcie do Pana:
15 «Ach, biada! Co za dzień!
Bliski jest dzień Pański,
a przyjdzie on jako spustoszenie od Wszechmogącego».
16 Czyż na naszych oczach
nie znika żywność,
a z domu Boga naszego -
radość i wesele?
17 Pogniły ziarna
pod swymi skibami,
zniszczone są gumna,
zburzone spichlerze,
bo uschło zboże.
18 Jakże ryczy bydło
i błąkają się stada wołów,
bo nie mają pastwisk;
nawet i trzody owiec dotknęła klęska.
19 O Panie, do Ciebie wołam,
bo ogień pożarł pastwiska stepowe,
a płomień spalił wszystkie drzewa polne.
20 Nawet zwierzęta polne tęsknie wzdychają do Ciebie,
bo wyschły strumienie wody,
a ogień pochłonął pastwiska stepowe.

Warunkiem przebaczenia - pokuta

12 «Przeto i teraz jeszcze - wyrocznia Pana:
Nawróćcie się do Mnie całym swym sercem,
przez post i płacz, i lament»7.
13 Rozdzierajcie jednak serca wasze, a nie szaty!
Nawróćcie się do Pana Boga waszego!
On bowiem jest łaskawy, miłosierny,
nieskory do gniewu i wielki w łaskawości,
a lituje się na widok niedoli8.
14 Kto wie? Może znów pożałuje
i pozostawi po sobie błogosławieństwo9 [plonów]
na ofiarę z pokarmów i ofiarę płynną
dla Pana Boga waszego.

Ponowne wezwanie do pokuty

15 Na Syjonie dmijcie w róg,
zarządźcie święty post,
ogłoście uroczyste zgromadzenie10.
16 Zbierzcie lud,
zwołajcie świętą społeczność,
zgromadźcie starców,
zbierzcie dzieci,
i ssących piersi!
Niech wyjdzie oblubieniec ze swojej komnaty
a oblubienica ze swego pokoju!
17 Między przedsionkiem a ołtarzem niechaj płaczą
kapłani, słudzy Pańscy!
Niech mówią:
«Przepuść, Panie, ludowi Twojemu
i nie daj dziedzictwa swego na pohańbienie,
aby poganie nie zapanowali11 nad nami.
Czemuż mówić mają między narodami:
Gdzież jest ich Bóg?»



Komentarze

Popularne posty