O LUDZKOŚCI!! CZASU JUŻ NIE MACIE!! Przekaz z dnia 01.12.2021 roku.

Dziś w niby śnie, szłam ulicą, a przy ulicy były schody, które prowadziły do Kościoła. Zobaczyłam ludzi wchodzących i wychodzących z kościoła. 

Zatrzymałam się, by ich ostrzec. Aby modlili się i pukotowali. Nagle po schodach wszedł mężczyzna ciemnowłosy, jakby i Południowej karnacji skóry i robił wrażenie jakby chciał wejść do kościoła, ale go zatrzymali. Spojrzał się na nich smutnym wzrokiem, a po chwili zaczął nawoływać do ludzi.

Mówił o Miłości do bliźniego, o modlitwie i pokucie.

I wypowiedział Słowa, które mi dano było od Boga Żywego usłyszeć i zobaczyć w poprzedniej wizji.

Ludzie nie zwracali na niego uwagi, ani nie słuchali go.

Odchodził ze smutkiem wołając. 

"Nie rozumiecie, że czasu już nie macie. 

O ludzkości, czasu już nie macie danego więcej.

Zostało wam kilka tygodni!

Miesiąc!"

A gdy schodził spojrzał się na mnie i skinął głową. Jakby potwierdził odpowiedź w moich myślach.



Komentarze

Popularne posty