PSALM. MODLITWA ZAWIERZENIA. PRZEKAZ Z DNIA 19.03.2021 ROKU.

Nie wyrzeknę się nigdy Ciebie Panie, nawet gdyby mnie, skazano na śmierć.

I nie opuszczę nigdy Cię, Mój Panie, nawet gdybym  miał iść na konanie.

Nawet gdybym był więźniem w celi zamknięty, trwałbym przy Tobie Panie.

Jesteś Moim weselem duszy i mego serca.

Przy Tobie znikają łzy, ból i cierpienie. 

Jesteś jak powiew poranny, orzeźwiający mą duszę. 

Tak bardzo pragnę być blisko Ciebie, Mój Panie Jezu.

Nawet gdy przyjdą żołnierze pod moje drzwi, ja przy Tobie zostanę. 

Nawet gdy pochwycą me ręce i skrepują powrozami, nie zachwieje się i przy Tobie zostanę.

A jeśli przyjdzie Kat i poprowadzi mnie na szafot skraj, ja przy Tobie zostanę.

Gdyż ufność mą pokładam w Tobie o Wieczny Boże. Mój umiłowany Wieczny Boże.

Tyś mym Zbawcą, Panem i Królem.

Komentarze

Popularne posty