PIEŚŃ: DLA CIEBIE JEZU, MÓJ PANIE. PRZEKAZ Z DNIA 19.03.2021 ROKU.

I.

Dla Ciebie przejdę przez każdą Drogę.
Dla Ciebie przejdę przez wielką wodę.
Dla Ciebie przejdę przez ciernisty szlak,
choćbym padł, choćbym padł.

Ref.
Jezu, Mój Panie.
Moje bolesne konanie.
Twoja śmierć jest moim Zbawieniem.
Uczyń mnie godną Ciebie.
Jezu Mój, Mój Panie.
Moje slodkie miłowanie.
Daj mi poznać Siebie, Mój Boże.

II.
Dla Ciebie uczynię wszystko.
Dla Ciebie przejdę w życiu wszystko.
Dla Ciebie podniosę skały,
choćbym padł, choćbym padł.

III.
Dla Ciebie otworzę me serce szeroko.
Dla Ciebie zawrócę ze złej drogi.
Dla Ciebie oddam Ci wszystko,
co mam, co mam.

IV.
Dla Ciebie pójdę przez gąszcz cały.
Dla Ciebie przejdę przez ciemność i mrok.
Dla Ciebie pozostanę Ci wiernym,
tylko przy mnie bądź, tylko przy mnie bądź.

V.
Dla Ciebie, śpiewać będę.
Dla Ciebie, padnę na kolana.
Dla Ciebie zrzucę szatę zła, nowym pragnę być.
By wielbić Cię, by wielbić Cię.

Komentarze

Popularne posty