MOC RÓŻAŃCA ŚWIĘTEGO. Przekaz z dnia 07.01.2021 roku.

Kilka tygodni temu miałam dziwny sen, który był tak realny. A może to było naprawdę.. 

Otóż było przy mnie małe dziecko i walczyłam o nie.  Nagle ktoś wkłada mi w ręce drewniany Różaniec, owinęłam go wokół lewej dłoni i mocno przycisnęłam do serca wołając na głos "Ojcze Nasz".  

I usłyszałam taki łagodny głos, który mówił mi: 

"Mów tak. Zdrowaś Maryjo..". 

I zaczęłam modlić się na Różańcu Zdrowaś Maryjo.. . A demony przerażone uciekały.. . I poczułam, że ktoś mocuje się ze mną. A ja coraz to żarliwiej modliłam się "Zdrowaś Maryjo..". I coraz to głośniej i głośniej. A siła i pokój wypełniały mnie coraz bardziej. Gdy zaczęło robić się jasno, jakby dzień się budził, to coś, ten ktoś zostawił mnie. Dziecko zostało ze mną.

Wzięłam tego chłopca za rękę dziękując Bogu Żywemu i Najświętszej Panience Maryi. 

I znalazłam się przed dwoma modlącymi się kapłanami. Byli oni w podeszłym wieku. Oni klęczeli. Pamiętam, że gdy modlili się na klęcząco, głowy mieli jakby kapturem nałożone. Gdy podeszłam uklęknęłam przed nimi. A oni uśmiechnęli się do mnie i mówili do mnie radośnie, jakby mnie znali, a ja ich. Jeden z nich wręczył mi Krzyż wielkości dłoni, dość duży.

I powiedzieli, że to jest Krzyż Dolindo. Patrzyłam na niego i przytuliłam do serca. Po chwili doczepiłam go do Różańca, którego otrzymałam w walce o chłopca.  Widząc to, ci dwaj kapłani wstali i trzymając ręce na moich ramionach prowadzili mnie. Jeden trzymał mnie za prawe ramię, a drugi za lewe ramię. Czułam od nich taką bliskość, jakby stali się moimi opiekunami. 

Takiej nędzy.. . 

Ich twarze były takie jasne.. . 

Wiem, że walczyłam przeszło całą noc. I gdy otworzyłam oczy, a bylo to po piątej rano miałam wrażenie, że to nie był zwykły sen. Co to znaczy, to wie Jedynie Bóg Żywy i Jezus Chrystus i Duch Święty. 

Ja jestem tylko prostą kobietą, która tyle rzeczy nie rozumie .. 

Dodam jeszcze, że nie znałam ks.Dolindo, nawet nie wiedziałam nic o nim.  


Niech Bóg Wszechmogący zwróci SWE Oblicze ku wam i niech wam Błogosławi oraz niech was wszystkich strzeże i obdarzy Swoją Łaską i Pokojem w Imię Jezusa Chrystusa. Katarzyna.



Komentarze

Popularne posty