OSTRZEŻENIE. TRĄBA SPRAWIEDLIWOŚCI NAD GRZESZNYM ŚWIATEM. Przekaz z dnia 27.03.2021 roku.

Dziś dane mi było zobaczyć i usłyszeć od Boga Żywego, to co się niebawem stanie.

Będzie podobnie jak było z murami Jerycha.

Tyle, że to Aniołowie teraz obchodzą Ziemię dookoła.

I zagrzmią a wtedy rozerwie się niebo i grzmoty potężne i huk przejdzie przez całą Ziemię i wszędzie będzie to słychać.

A ludzie będą w panice i przerażeniu biegać jak obłąkani.

I uciekać z ulic zamykając uszy do domów i piwnic.

W tej wizji, w której dane mi było to wszystko zobaczyć i usłyszeć padłam na kolana i zaczęłam na głos modlić się, a moje małe dziecko było ze mną.

Wtedy pojawił się Ktoś na biało ubrany, w zbroi srebnej i z Mieczem w dłoni. Był bardzo wysoki. A był to Anioł Boży.

I stanął przede mną i moim dzieckiem. A ja zmawiałam Zdrowaś Maryjo..

Wtedy uśmiechnął się do mnie i zabrał nas.

W tym czasie Aniołów było wiele i zabierali ludzi i dzieci.

Ale nie wszystkich.

Znaleźliśmy się na górze zielonej, a była to trawa i Aniołowie byli. 

Gdy spojrzałam się na innych, przypomniał mi się  Psalm 23.

"Pan Jest moim Pasterzem, nie brak mi niczego. Pozwala mi leżeć na zielonej trawie..".

To było odbicie tej Pieśni.

To co widziałam, to początek tego co ma być.

Te krzyki ludzi i przerażenie.

I te niby trąby w Niebie.

Cokolwiek to było, było bardzo głośne.

Komentarze

Popularne posty