MODLITWA O MIŁOŚĆ DO BLIŹNIEGO.

Przemień moje serce, o Dobry Boże. 

Niech się stanie ogrodem Miłości dla Ciebie. 

Niech Miłość promienije z serca mego,  by ogarnęła bliźniego swego.

Niech będzie łaskawa i Miłosierna, bezwarunkowa i bezmienna.

Niech Miłość z serca mego, potęguje Twoją Chwałę, by była Drogą Miłości Pana Mego i Naszego. Albowiem Syn Boży Najświętsze Serce SWE dał przebić dla nas, by Łaski Miłosierdzia strumieniami spływały na nas.

Tak niech moje serce Miłością ogarnięte niech obficie tę Miłość przelewa na bliźniego swego.

Bo Ty o Dobry Boże Ojcze Nasz, miłujesz każdego z nas. Nie patrzysz na grzechy me, gdy widzisz szczery mój żal za grzechy i skruszone serce.

Lecz szeroko otwierasz Swe Ramiona by pochwycić w Miłości Twej, mnie.

I zanurzasz całego mnie, tuląc do Serca Swego.

Tak i niech moje oczy spoglądają z Miłością Twoją na bliźniego swego. A moje ramiona niech będą szeroko otwarte, aby moją miłością w Chwale Twojej, przytulić so serca mego, bliźniego swego.

Amen.

Komentarze

Popularne posty