BIADA! BIADA WAM! Słowa Boga Żywego z dnia 25.03.2021 roku.

Posłuchajcie Mnie wszyscy!

Usłyszcie Moje Słowo!!

Słowo Boga Żywego!!

I rozważcie je w sercu swym!

Czyż Prawda nie pochodzi od Prawdy?!

Czyż Światłość nie oświeca wszystko i czyż nie świeci dając Światło wszystkim?!

Czyż Miłość wpierw nie umiłowała was, dając wam przebaczenie i odkupienie waszych grzechów, ofiarując Samą Siebie?!

Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam!! 

Czystość dziecka jest Święta!!!

Biada! Powiadam biada tym, którzy zabijają niewinność, Czystość tych maluczkich!

Albowiem rzekłem w Jezusie do was!

Zaprawdę powiadam wam, jeśli się nie odmienicie i nie staniecie się jak dzieci, nie wejdziecie do Królestwa Niebieskiego!

Biada wam! Biada temu światu z powodu zgorszeń!

I biada człowiekowi, przez którego dokonuje się to zgorszenie!

Ja Jestem powiadam wam, biada! Biada wam!

Amen.

Komentarze

Popularne posty