JESTEM JEDYNĄ WASZĄ DROGĄ. IDŹCIE PO MOICH ŚLADACH STÓP. SŁOWA BOGA ŻYWEGO Z DNIA 17.03.2021 ROKU.

Moje drogie dzieci, chcę abyście zrozumieli, że Jestem Jedyną waszą Drogą.

Drogą Zbawienia. 

Drogą prowadzącą do Źródła Życia i Życia. Idźcie po Moich Śladach Stóp.

Wsłuchajcie się w Moje Słowo i przyjmijcie je do waszego życia.

Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam Moje dzieci.

Iż ten, kto idzie po Moich śladach stóp niosąc swój Krzyż jak Ja go niosłem dla was i za was, ten zaprawdę jest Moim odbiciem Miłości. Gdyż naśladuje Mnie wiernie.

I ten, kto słucha Mego Słowa i przyjmuje do swego serca, ucząc się każdego dnia w naśladowaniu Mnie i postępowaniu w Miłości, ten zaprawdę postępuje mądrze i trwa przy Mnie, a Ja trwam przy nim.

I zasiądę z nim do stołu i będę z nim wieczerzał, a on ze Mną. I dam mu  poznanie. I ujrzy Prawdę, a Prawda go wyzwoli. I będzie się radował w Prawdzie.

Ja Jestem Prawdą i ten, kto należy do Prawdy, będzie zbawiony i ujrzy Zbawienie. 

Amen.

Komentarze

Popularne posty