PREZYDENT PUTIN ZOSTAŁ WYBRANY NA TAKI CZAS I WASZE MODLITWY DZIAŁAJĄ.

 17 lipca 2016 – Słowa Jezusa przekazane przez Siostrę Klarę.

 (Clare) Cóż to był za niesamowity poranek! Drodzy, Pan wysłuchuje naszych modlitw. Jest z nami w sposób potężniejszy, niż możemy sobie wyobrazić.  Nie możemy przestać kochać i modlić się - to jest nasza siła i nasz wkład w zbawienie świata.

 Dzisiaj podczas uwielbienia zostałam uniesiona przed Oblicze Jezusa i poczułam taki ciężar dla Prezydenta Putina. Poczułam, jak nawiedza go Chwała Pana i modliłam się, aby zobaczył, jak bardzo Bóg go kocha.  I czułam, że był pod ciężarem osądu, próbując zatkać jego myślenie i pozbawić go spokoju. Wtedy Jezus zaczął mówić...

 (Jezus) „Tak, bardzo go kocham i został wybrany na taki czas jak ten i odpowiedział na Moje zaloty, gdy zbliżyłem się do niego z Miłością i Mądrością. Teraz jestem z nim i gdyby cały świat mu się sprzeciwił, nadal jestem z nim. Nie mocą, ale Moim Duchem, mówi Pan Zastępów.

 „Zakładam królestwa i obalam je. W Mojej Dłoni leży siła życia i śmierci. A tych, którzy Mnie kochają, wybawię i odkupię. Nawiedziłem tego człowieka z Moją Miłością, aby potępienie już go nie obciążało, aby jego myślenie stało się jaśniejsze, a jego uświadomienie sobie, kim dla niego jestem, mogło być jaśniejsze. A także i przede wszystkim kim jest dla Mnie. Pragnąłem, żeby to wiedział.

 „Teraz do was, Moi kochani Mieszkańcy Serca. Chcę, żebyście wiedzieli, że miłość jest w tym kanale ziarnem złota. Ci, którzy mają uszy i słyszą, to rozumieją... Jesteście tutaj, ponieważ Moja Miłość przyciągnęła was do Mojej Miłości, a kiedy wejdziecie głębiej w waszą relację ze Mną, będziecie kochać wszystkich ludzi tak, jak Ja. To jest Moja obietnica dla was. A to, co rozpoczęło się na tej ziemi, z pewnością dopełni się w całej pełni w Niebie.

 „Jeśli przybyliście tutaj, aby uzyskać proroctwa, jesteście w złym miejscu. Tak, będę prorokować, ale rzadko. Moją główną troską jest to, że Miłość rozprzestrzenia się po ziemi. Kiedy Miłość pokrywa ziemię jak woda pokrywa morza, ludzie będą żyć w sobie Miłością. Oczywiście nie zostanie to w pełni zrealizowane, dopóki nie przyjdę ponownie, aby panować. Ale wy jesteście Moimi Ambasadorami Miłości. A kiedy wykorzystujecie ten dar w swojej istocie, rządzicie tak pewnie, jakbyście siedzieli na tronie.

 „Wasze modlitwy są niezwykle potężne, aby powstrzymać narodowe kryzysy, zmienić bieg historii, przywrócić zerwane sojusze między krajami, zniszczyć zło… Och, nie macie pojęcia, jak potężne jesteście, Moje Oblubienice. Im bardziej kochacie i odmawiacie osądzania, tym bardziej wasze modlitwy przyniosą zmianę.

 „Teraz ten świat jest spowity wstrętną ciemnością samolubstwa, chciwości, ambicji i wszelkiego zła, jakie kiedykolwiek wykluł szatan. Ale wy jesteście światłem tego świata i to światło jest przekazywane dookoła świata. Tak, pochodnie ludzi we wszystkich krajach zostały rozpalone przez Światło, które przesłałem na tym kanałem. A kiedy praktykujecie tę Miłość, rozprzestrzeniacie ją w najciemniejszych zakątkach tej planety.

 „Dlatego nie chcę oglądać na tym kanale osądów ani argumentów. To nie jest miejsce na takie rzeczy. Jest to raczej miejsce, w którym ludzie rozpalają się do modlitwy i miłości. Mają nauczyć się być małymi światłami, być jak Ja – bez potępienia, osądzania i duchów religijnych. To jest miejsce, w którym można zabłysnąć w świat. Wszyscy jesteście tutaj, ponieważ przyciągnęło was Światło. Zapalcie pochodnie i opłyńcie kulę ziemską. Nieście Moją bezwarunkową Miłość zgubionym, samotnym, pozbawionym praw obywatelskich, odrzuconym przez instytucje religijne i świat.

 „Oni też są Moimi umiłowanymi, ponieważ poznali absolutne dno życia. Zostały zredukowane do najniższego wspólnego mianownika w przeciwieństwie do tych, którzy żyją luksusem na tym świecie. Pozbawiono ich ludzkiej godności, a nawet woli życia. A kiedy zostaną przebudzeni do Mojej Miłości, powstaną i spełnią swoje wielkie powołanie, które mieli przed nastaniem czasu.

 „Świat się zmienia, Clare. Zmienia się dzięki modlitwom ludzi. Chrześcijanie się budzą, lód materializmu i dobrobytu zaczyna topnieć w zamrożonych sercach, a oni szukają raczej ciepła Mojej Miłości niż wygód świata. Wasze modlitwy… tak, wszystkie wasze modlitwy zrobiły różnicę.  Chrześcijańscy przywódcy świata, którzy porzucili ducha religijnego, również się modlili, a nowe pokolenie chrześcijan znajduje swoje powołanie.  Chrześcijan, którzy skończyli z religią i nie chcą niczego więcej, jak tylko zadowolić Mnie, bez względu na drwiny i pogardę świata.

 „Och, wszyscy na tym kanale macie do odegrania tak ważną rolę w czasie, który wam pozostał. Czego nie zrobi się przed tą pamiętną godziną, pozostaje do skończenia. Miejcie świadomość, że szatan zaczyna rozpaczać. Widzi, jak dusze zostają uwolnione z pułapek i ożywają. Widzi, że egoizm i materializm, władza i piękno mają coraz mniejsze znaczenie w ludzkich sercach. Widzi, że przegrywa. I cieszę się z tego.

 „Ale w tym stanie desperacko próbuje powstrzymać to, co zacząłem – więc trzymajcie się tego i chrońcie wszystko, co macie.  Niech nie przeszkadzają wam mądre argumenty, intelektualizm, duchy religijne lub złe, kłamliwe duchy tego świata. Nie pozwalajcie na to. Zadbajcie o swój skarb i przekażcie go dalej. Módlcie się dalej za świat, aby udaremniono śmiercionośne plany, które zabiorą dusze przed ich nawróceniem i wrzucą je do piekła.

 „Spójrzcie, gdy fala się zmienia, ludzie się budzą.  Miłość rozprzestrzenia się po całej ziemi. Ludzie zaczynają dostrzegać powierzchowne plany samolubnych władców, dążąc jedynie do ich zniszczenia. Ludzie zaczynają dostrzegać ich manipulacje i schematy i odmawiają bycia ich częścią.

 „Jedną z Łask, którymi teraz obdarzam, jest przejrzystość motywów. Ci, którzy okryli się oszustwem i złymi intencjami, są teraz demaskowani takimi, jakimi są. A mężczyźni i kobiety nie chcą być wykorzystywani w ten sposób i patrzeć, jak ich wnuki są niszczone. Nie mają ochoty opuszczać zwęglonej planety spustoszonej przez choroby i beznadziejnie uciskanej przez złych władców.

 „Tak, dzięki modlitwom tych, którzy się budzą, sytuacja rzeczywiście się odwraca. I bez względu na to, jakie złe plany są realizowane, tysiące ludzi obudzą się i zobaczą, jak zostały wykorzystane. A potem, kiedy wrócę do panowania, reszta będzie gotowa zaakceptować wszystko, czego nauczam i żyć zgodnie z tym, jak nigdy dotąd.

 „Chcę wstrząsnąć wami wszystkimi, abyście poznali wpływ, jaki wywieracie na planetę Ziemię, na siebie i innych wybranych. Módlcie się dalej! Przekazujcie dalej. Kochajcie dalej, a Ja zrobię wszystko inne."

Komentarze

Popularne posty