JEZUS MÓWI... CZAS JEST KRÓTKI... JESTEŚCIE ZA MNĄ CZY PRZECIWKO MNIE?

 9 października 2016 – Słowa Jezusa skierowane do Siostry Klary.

 (Clare) Niech Pan błogosławi nas wszystkich, Mieszkańcy Serca. Obyśmy wszyscy otrzymali możliwość oszukania wroga, gdy wystąpi przeciwko nam. Kiedy siedziałam cicho przed Jezusem, zaczął mówić, powiedział...

 (Jezus) „Czas jest krótki”.

 (Clare) „Co masz na myśli, Panie?”

 (Jezus) „Czas, który pozostał wam wszystkim na zrobienie tego, co jest dobre i właściwe w waszym życiu, jest krótki. Dlatego żałujcie za to, co Mi odmówiliście. Uchwyćcie ten nowy sznur Łaski, który teraz ofiarowuję całemu Mojemu Ciału. Chwyćcie go i używajcie go właściwie. Nie żyjcie tylko dla siebie. Rozejrzyjcie się wokół siebie, rozpoznajcie potrzeby, żyjcie dla siebie nawzajem, tak jak Ja żyję swoim życiem dla was każdego dnia, abyście byli bardziej święci.

 „Proszę, nie pozwólcie, aby zła mowa wypływała z waszych serc i wymykała się z waszych ust. Proszę, zignorujcie ​​te grzechy, które są dla Mnie tak przerażające. Nie myślcie o tym dwa razy. Nie oglądajcie rozmów, które gloryfikują takie rzeczy lub przedstawiają mroczne historie. Obejmijcie świętość, ciepło, dobroć i czyńcie rzeczy dla innych i czerpcie pokój z Mojego Serca. Bo to, co czynicie innym, czynicie mnie. Mój Pokój poniesie was, gdy wylewacie się za siebie nawzajem.

 „Och, proszę, powstrzymajcie się od podziałów. Czy wiecie, jak szatan tworzy podział? Bardzo prosty, wykorzystuje wasze indywidualne preferencje i obawy. Zbiera te dane, a następnie, gdy chce was powalić, ostrzega was o rzeczach, które są sprzeczne z waszymi preferencjami. Jeśli jesteście naiwni i głupi – bez miłosierdzia i mądrości – wtedy krytykujecie tę służbę, ponieważ nie podoba wam się to, co robią, nawet jeśli jest to niewinne i bez winy”.

 „Weźmy na przykład uwielbienie. Każdy z was ma preferencje dotyczące kultu. Każdy z was myśli, że wasze uwielbienie jest najlepsze. Każdy z was ma inny gust muzyczny i każdy z was myśli, że własny gust jest najświętszy i najskuteczniejszy. Och, jak bardzo się mylicie!”

 „Szatan widzi wasze upodobania i niechęci i atakuje tę służbę przez was, ponieważ wam nie odpowiada. Czy to strach, czy ignorancja, coś w was tego nie akceptuje. Więc zaczynacie wierzyć kłamstwom o tych, którzy usługują w ten sposób. Zgadzacie się z dysydentami i budujecie presję. Oskarżyciele wychodzą i znajdują błędy we wszystkim, co robi służba. Są to wszystkie rzeczy, których sami się boicie lub nie lubicie. Albo nie rozumiecie. Dlatego bardzo się angażujecie w ich oddziaływanie”.

 „Kiedy otworzycie przeciwko nim usta, szatan przyjmuje dwa punkty… Demon właśnie wszedł w wasze życie przez drzwi krytyki i teraz jesteście przesiewani. Inni są proszeni o udział w tej degradacji i krytyce, a ta służba jest skompromitowana. Oznacza to, że wszystkie dusze, które wysłałem do tej służby ze względu na jej wyjątkowość, ponieważ jest ona dokładnie dostosowana do ich służby, są teraz atakowane przez kłamliwe duchy podziału i oszczerstw.

 „Wiele z tych dusz jest we Mnie tylko niemowlętami i nie potrafią rozpoznać kłamliwego ducha i na pewno nie oczekują, że chrześcijanie będą rozpowszechniać kłamstwa o innych chrześcijanach. Więc odwracają się i błąkają ze strachu przed zwiedzeniem, chociaż w tej służbie nie było nic zwodniczego."

 „Nie mogą znaleźć domu, ale szatan podąża za nimi, dopóki nie są tak odizolowani i uciskani, że życzliwy „New Age” może przyjść i okazać im współczucie, a następnie wciągnąć ich w fałszywe nauki i oklaskiwać szatana, ponieważ nie podważa ich i nie wysyła im duchów podziału. Staliście się więc narzędziami szatana, aby wyeliminować pracę, którą wykonuję.  Jak tragiczne! Już nie pracujecie dla Mnie, jesteście po stronie wroga."

 „Pamiętajcie, jak Paweł postępował z uczonymi w Piśmie i faryzeuszami, którzy wystąpili przeciwko niemu przed Sanhedrynem… Wtedy Paweł zawołał do Sanhedrynu, wiedząc, że niektórzy z nich byli saduceuszami, a inni faryzeuszami… „Bracia, jestem faryzeuszem, syn faryzeusza. Stoję przed sądem z powodu mojej nadziei na zmartwychwstanie". Kiedy to powiedział, wybuchła kłótnia między faryzeuszami a saduceuszami i zbór się podzielił”.  Dz 23:6-7

 „Widzisz, ta taktyka jest bardzo stara: dziel i rządź. Myślisz, że rock'n'roll jest tandetny, a ktoś inny uważa, że ​​chorał gregoriański jest zbyt duszny, religijny i pozbawiony sensu - więc diabły zmuszają was do walki. Jeden jest uprzedzony do mówienia językami, inny jest uprzedzony i mówi przeciwko pogrążonej modlitwie w miłości Boga, jeszcze inny jest uprzedzony do osobistej, intymnej i czystej relacji ze Mną, a jeszcze inny uważa, że ​​wystarczy rozmawiać z Bogiem na swoich kolanach milion mil stąd”.

 „Czy mogę powiedzieć, że słucham i odpowiadam wszystkim, bez względu na ich preferencje? Ale opowiedzielibyście się po którejś ze stron i osądzili jedną rzecz, bo wam się to nie podoba?

 „To jest dla Mnie takie bolesne. Kiedy zjednoczycie się razem w Moim Sercu i powstrzymacie te bezużyteczne kłótnie? Czy nie widzicie, że jesteście wykorzystywani? Z którym się bawisz? A cały ten podział rani Mnie i rozdziela braci i siostry”.

 „Teraz, Moi drodzy, nie zamierzałem was deptać, ale słyszę wiele narzekań w waszych szeregach. Odcinascie gałąź, na której stoicie. Czy nie widzicie, że niszczycie Moje Ciało tymi bezużytecznymi kłótniami o dobry i zły gust, zgodnie z tym, co osobiście wolicie?”

 „Dlatego owce i jagnięta włóczą się po zboczach, nie było dla nich bezpiecznego miejsca. Wszędzie byli poddawani kontroli. A tragedią tego jest to, co zrobiliście najmniejszemu z nich, naprawdę zrobiliście Mnie.

 „Czy zamierzacie to kontynuować? A może odpokutujecie i przyjmiecie różne wyrazy wiary, o ile będą one zgodne z Pismem Świętym? Nie wasza interpretacja, ale prawdziwa interpretacja".

 „To czas skrajnej ciemności i używam wszelkich możliwych środków, aby dzielić się Moją Miłością z tym znużonym pokoleniem. Jesteście za Mną czy przeciwko Mnie?”

 (Clare) Siedziałam cicho, podczas gdy Pan to wszystko mówił i zastanawiałam się, o czym On mówi, ponieważ nie zostałam wtajemniczona i jestem przytłoczona atakami na nas. Osobiście we własnym gospodarstwie domowym i w rodzinie. Więc Pan kontynuował...

 (Jezus) „Klare, nic mi nie umknie. I nie mówię, że chodzi o muzykę. Używam tego przykładu, aby pociągnąć do odpowiedzialności tych, którzy atakują czystość naszego kanału i głęboką relację, jaką ty i inni tutaj macie ze Mną. Były rozmowy i są tacy, którzy uważają, że bliskość ze Mną jest niewłaściwa. Cóż, jeśli jesteście tak przekonani, że nie lubicie tak cennego związku, możecie trzymać się tego, co sprawia, że ​​jesteścir szczęśliwi. Ale proszę, nie przychodźcie tutaj i nie atakujcie niewinnych nowych wierzących. Przestańcie działać przeciwko Mnie. Otwieracie drzwi do własnego upadku i nie robicie nic dobrego naszemu związkowi. Jak sądzicie, tak będziecie sądzeni".

 „Chciałbym tu przekazać, że używam pewnego rodzaju nektaru do karmienia motyli, innego rodzaju do karmienia pszczół, zupełnie innego rodzaju pokarmu dla owiec i innego rodzaju dla lwów, z których każdy otrzymuje taki rodzaj, jaki potrzebuje. Jest tak, że są pod opieką. To, co przyciąga motyla, nie zadowoliłoby lwa i odwrotnie. Więc proszę, nie zajmujcie Mojego miejsca, próbując narzucać wszystkim to, co sprawia wam przyjemność. Raczej pielęgnujcie swoją własną relację ze Mną i pozwólcie innym znaleźć we Mnie pokarm na swój własny sposób, tak jak przyciąga ich Mój Święty Duch”.

 „Wróg celowo wysłał dzielące demony, duchy sekciarskie, aby skrytykować to, co jest tu oferowane, ponieważ nie spełnia ich sekciarskich standardów. Ten kanał jest miejscem uzdrowienia i braterskiej miłości i nikt nie powinien narzucać swoich przekonań drugiemu.

 „To, czego chcę tutaj, to dobroczynność. To jest Kościół, któremu zagwarantowano miejsce w Porwaniu. Inne kościoły miały wiele różnych intencji i celów, co powodowało nieporozumienia. Przekonacie się, że nie obiecałem im zbawienia aż do czasu, który nadejdzie".

 „Do kościoła w Filadelfii... Do Anioła z kościoła w Filadelfii napisz... To są słowa Tego, Który Jest Święty i Prawdziwy, Który dzierży Klucz Dawida. Tego, co On otwiera, nikt nie zamknie, a tego, co zamyka, nikt nie otworzy. Znam twoje czyny. Oto postawiłem przed wami drzwi otwarte, których nikt nie może zamknąć. Ponieważ macie niewiele siły, ale zachowaliście Moje Słowo i nie zaparliście się Mojego Imienia. Oto porzucam tych z kościoła szatana, którzy mówią, że są Żydami, a nie są, ale kłamią. Oto sprawię, że przyjdą do was i oddadzą cześć u waszych stóp, i dam im poznać, że was umiłowałem... Ponieważ zachowaliście Moje Słowo dotyczące wytrwałości, ochronię was także przed godziną próby, kto przybywa na cały świat, aby przetestować tych, którzy mieszkają na ziemi. Oto przychodzę szybko. Trzymajcie się tego, co macie, aby nikt nie ukradł waszej korony. Objawienie 3:7-11

 „W Niebie nie ma takich argumentów. Jest raczej ogromna różnorodność wyrażeń i wszystko, co Mnie oddaje cześć i wysławia Mojego Ojca, zostanie zaakceptowane i docenione. Jeśli jesteście Mieszkańcami Serc, będziecie się wzajemnie odżywiać i wzmacniać, nie będziecie się kłócić i dzielić. Ci, którzy poświęcają na to swój czas, nie mają udziału we Mnie".

 „Wzmacniajcie to, co pozostaje w waszym chodzeniu ze Mną, bo degradując innych, straciliście grunt pod nogami i chodzicie po cienkim lodzie, podczas gdy wróg knuje wasz upadek. Duma poprzedza sprawę".

 – To jest naprawdę Moje przesłanie, Clare. Wiem, że chciałaś czegoś zupełnie innego, ale trzeba to było powiedzieć. Kocham Moje dzieci, a kiedy widzę, jak rzucają na siebie piaskiem, Moje Serce jest zasmucone i pragnę wyprostować krzywe ścieżki Moją Miłością i przebaczeniem".

 „Przyjdźcie do Mnie, kiedy niepokoicie i ranicie trzodę.  Przyjdźcie do Mnie skruszeni. Wybaczę wam i przywrócę was, bo Moje Serce boli za wami. Nie idźcie własną drogą, to prowadzi do śmierci, raczej przyjdźcie do Mnie i pozwólcie Mi was uzdrowić.




Komentarze

Popularne posty