PAN MÓWI … PRZESTAŃCIE MÓWIĆ! WYCISZCIE SIĘ I WIEDZCIE, ŻE JESTEM NIM.

 15 listopada 2010 – Od Pana, naszego Boga i Zbawiciela – Słowo Pana wypowiedziane do Tymoteusza podczas społeczności online, dla Maluczkiego Stadka Pańskiego i dla wszystkich tych, którzy mają uszy do słuchania.

 Tak mówi Pan, wasz Odkupiciel… Umiłowani, rozważcie Moje Słowa, rozważcie je głęboko… Nie, nie według swojej własnej interpretacji ani według swojego własnego zrozumienia; ani nie chwytajcie ich, aby dopasować je do tego, za co je postrzegacie, tak jakby można je było w jakikolwiek sposób ukształtować… Moje Słowa nie podlegają nikomu, ponieważ opierają się konformizmowi!

 Umiłowani, ukształtowałem was!... Mój oddech mieszka w was. I wylałem to Błogosławieństwo, abyście zaczęli widzieć, abyście poznali Moją Wolę, abyście mogli słyszeć w swoim własnym języku, zależnie od tego, jak potraficie… Umiłowani, mówię, abyście byli do Mnie przyciągnięci! Ogłaszam to, aby Pismo wypełniło się w waszym słuchaniu.

 Mój lud musi zostać uświadomiony, wezwanie musi wyjść… I tak jest i było, odkąd zaczął się czas końca… Tak, od pierwszej chwili, gdy otworzyłem usta, by przemówić, od pierwszej chwili, gdy tchnąłem Moich wybranych, aż do wylania na wszelkie ciało.

 A jednak pytam, czy wiecie? Czy naprawdę Mnie znacie? CZY WIECIE?!… Umiłowani, znacie Mnie?! Czy zastanawialiście się nad tym, co jest poza słowami? Czy rozważyliscie Miłość swojego Ojca i Jego Moc? Czy znacie Mnie?… Czy siedzieliście spokojnie i słuchaliście muzyki Mojego Serca do was?… Moje łzy, które płyną łagodnie, czyniąc miękkie dźwięki na strunach, które dzielimy? Umiłowani, czy nie widzicie, KIM JESTEM?!… Czy nie rozumiecie, czym jest Moje Ciało?!… Tak jak Syna w żaden sposób nie można oddzielić od Ojca, tak samo nikt z was nie może odłączyć się ode Mnie!

 Zobaczcie większymi oczami, otwórzcie uszy i słuchajcie, sięgnijcie sercem, aby zrozumieć… Zostaliście stworzeni dla Mnie! A jednak powiadam wam, to znacznie więcej… Dużo więcej! Jestem Tym, przez Którego zostaliście stworzeni, tak, Mój oddech dał wam życie. A jednak jest więcej… Jest więcej, kochani!

 Kim są dzieci dla swoich rodziców? Czy nie są ukształtowani na swój obraz, ciałem z ich ciała?… Urodzeni, a następnie ukształtowani przez to, co widzą i otrzymują, zgodnie z ich rozumieniem? A jednak więź, którą dzielą, jest tylko cielesna, określona także przez umysł?… Czy może więcej?…

 Nic w całym stworzeniu nie może istnieć beze Mnie!… Ani nie może istnieć poza Mną! Ja Sam mieszkam w niedostępnym Świetle z Ojcem… Ja Sam Jestem Ojcem objawionym w stworzeniu… Immanu El. Dlatego ponownie pytam was, czy znacie Mnie? Czy naprawdę Mnie poznaliście?... Oto Mnie poznacie! A jednak mówię wam, nikt z was naprawdę Mnie nie zna, a ludzie na świecie pozostają bardzo daleko ode Mnie.

 Nikt z was nie zdaje sobie bowiem sprawy, że wy, małe dzieci, rzeczywiście jesteście bogami… Wy jesteście Bogiem!… ZOSTALIŚCIE PRZEZE MNIE STWORZENI! Nikt nie może istnieć poza Winoroślą!  Nikt nie może istnieć, jeśli to, co jest Istnieniem i Życiem, nie będzie w nich!… Nie zostaliście stworzeni tylko dla Mnie, zostaliście stworzeni ze Mnie! Nikt nie może Mi uciec! Nikt nie może ode Mnie uciec!… Choć się ukrywają, choć uciekają, choć ciemność się zbliża, wciąż tam Jestem.

 Nie dajcie się już dłużej oszukiwać... Jesteście Moim ciałem i Mojego Ciała. To, przez co zostaliście ukształtowani, jest tym, kim JA jestem… YaHuWaH… Ten, Który sprawia, że ​​jest… Oto jestem również Synem Człowieczym!… YahuShua. Jesteście sercem Mojego Serca… Czy mam wyciąć własne Serce i wyrzucić je? Kocham Was od samego początku! Moja Miłość nigdy się nie kończy!… Taka jest, taka sam jak Ja!

 A ci, którzy zdecydują się na oderwanie, muszą zostać odłamani i zniszczeni, ponieważ rozdarli Serce Boga, rozdarcie, które Ja będę znosić na wieki… Albowiem ich umiłowałem, a Moja Miłość nie ma końca.

 Dlatego nadszedł czas, abyście naprawdę Mnie poznali… Poznali Mnie takim, jakim naprawdę jestem… Poznali Mnie według tego, jak was stworzyłem. Zamknijcie oczy, abyście mogli zobaczyć Moją postać… Uspokójcie swoje umysły, abyście mogli usłyszeć dźwięk Mojego Głosu i muzyki, którą dla was gram… Bądźcie spokojni… I wiedzcie … JESTEM NIM.  Umiłowani, przestańcie szukać Mnie swoimi oczami a zobaczcie! Przestańcie biernie słuchać Moich Słów a słuchajcie! Przestańcie szukać Mnie swoimi umysłami a poznajcie Mnie! Przyjmijcie Mnie!… Tak, przestańcie mówić, uspokójcie się i trwajcie we Mnie.

 Chwyćcie Mnie sercem, trwajcie we Mnie takimi, jakimi jesteście, i ciągnijcie mocno za te sznurki!  Zakochajcie się we Mnie głęboko... Nie, nie według swojego ciała... Odpuście i wpadnijcie we Mnie! Puśćcie wszystko, czego się trzymacie, wiecznie dążąc do osiągnięcia… Przestańcie chwytać się swojego ciała! Jestem wylany za Was! Przełamcie te granice, które stworzyliście, i skaczcie!

 TU JESTEM!… Czekałem na was!… Nie z powodu tego, co widzę na powierzchni, ani z powodu tych rzeczy, które robicie…

 Czekałem na WAS!... Bo poznałem was i pokochałem od samego początku... Widzę was takimi, jakimi jesteście i zawsze byliście... Na Moim Łonie, ze Mną, gdzie Ja jestem... Wypełniając Moją Miłość w was, we MNIE!  … mówi Pan, Który Zmartwychwstał i szybko przychodzi.




Komentarze

Popularne posty