JEZUS MÓWI... TA BROŃ BIOLOGICZNA ZWANA KORONAWIRUSEM ROZPRZESTRZENI SIĘ JAK POŻAR KRZAKA...

 25 lutego 2020 r. – Słowa Jezusa skierowane do Siostry Klary

 (Clare) Niech Boża ochrona i pokój zapanują w naszych sercach, gdy modlimy się za dotkniętych... Amen.

 Panie, nawet nie potrafię sobie wyobrazić, przez co przechodzisz. Ludzka złośliwość jest niezrozumiała.  Jestem zdumiona tym, co widziałam i jak kruche jest życie na tej ziemi. Nie wiem czy zauważyliście czy nie. Jeśli wejdziecie na youtube i obejrzycie niektóre z filmów, które pochodzą z Chin, to naprawdę boli!! Spędziłam kilka godzin, obserwując, przez co przeszli. I wtedy zaczęła się ta wiadomość...

 Wiem, że nigdy nie mogłabym uczestniczyć w Twoim cierpieniu z powodu tych strat, Panie. Sama podpowiedź sprawia, że ​​ze smutkiem upadam na kolana. Nie pytam dlaczego, wiem, że stoi za tym szatan. Nie trzeba zadawać tego pytania, ale proszę, daj mi siłę i mądrość, abym mogła podzielić się tym z Twoim ludem. Panie ja nic nie mam.

 Jezus zaczął… „Gdyby dni nie były skrócone, nikt by nie pozostał przy życiu. Ten ruch szatana jest tak zły, że ludzki umysł nie jest w stanie pojąć czegoś tak złego. Ty widzisz tylko maleńką część, ja widzę i słyszę krzyki tych, którzy mają umrzeć. Czuję cierpienie, które nigdy się nie kończy - Clare, ból i cierpienie są niesamowite! Z całego serca kocham każde z moich dzieci. A jednak powiadam wam, że w nadchodzących czasach ci, którzy odeszli, będą zazdrością tych, którzy jeszcze żyją.

 „Nie jest za późno, aby to powstrzymać, ale zasoby muszą być wyjątkowe – a niewielu jest przygotowanych i chętnych. Z tego powodu rozprzestrzeni się jak pożar buszu. Powstrzymanie jest jedyną odpowiedzią dla wielu, chyba że obejmują Mnie i korzystają z Mojej ochrony. Clare, wołam ich, gdy umierają. Daję im możliwość przyjęcia Mnie - nie zostawiłem ich bez schronienia.

 „Ale wielu tak naprawdę nie wie ani nie rozumie, że jestem ich Bogiem. Przeprowadzono im pranie mózgu do tego stopnia, że ​​tylko nadzwyczajna łaska może przekonać ich, że jest inaczej.

 „Idzie do Ameryki. Zbliża się do waszych brzegów. Już tu jest - a ci, którzy nie szukają Mojej opieki, są w wielkim niebezpieczeństwie. Chcę, żeby przyszli do Mnie bez względu na to, co zrobili. Chcę, aby poznali Moje Przebaczenie i Bezwarunkową Miłość. Chcę, aby doświadczyli Mojego odkupienia, Moich obietnic i Mojej Mocy, aby ich ocalić. Ale tak wielu nie wierzy, nie ufają i nie mogą zwrócić się do Mnie z wiarą.

 „A jednak pracuję z nimi poprzez ich wierzących krewnych. Pokażę im Moje Odkupienie i zaczną wierzyć.

 „Ludzie świata, wszyscy należycie do Mnie.  Stworzyłem każdego z was z boskim celem w życiu.  Ale wasze światowe społeczeństwo odsunęło Mnie od was jako solidne Źródło uzdrowienia i wyzwolenia.  Wolą iść do lekarza, któremu mogą zaufać. Ale dla wielu pomoc lekarza jest całkowicie bezużyteczna, tak ta broń biologiczna została zaprojektowana.

 „Jestem waszym jedynym schronieniem, Moi drodzy, a wy wszyscy jesteście Moimi skarbami. Znam każdego z was głęboko. Rozumiem wasze marzenia i zmagania, wasze załamania, wasze osiągnięcia. Wszystko jest zrozumiałe i chcę, żebyście żyli, a nie umierali.

 „Chcę wprowadzić was do Mojego Królestwa, otoczyć chwałą wiedzą, zrozumieniem i miłością. Chcę, abyście wypełnili cel swojego życia na ziemi i chcę, abyście byli u Mego boku w Niebie. Nie odwracajcie się ode Mnie! Wpuście Mnie do swojego serca i przytulcie się do Mnie. Dla tych, którzy nie rozumieją życia na ziemi i w wieczności, cierpienie jest nie do zniesienia. Wołam do was dzień i noc, abyście zwrócili do Mnie swoje serca w nowy sposób, który nigdy wcześniej nie był rozumiany.

 „Nie jestem religią; Jestem związkiem! I pragnę was przytulić, pocieszyć i dać nową nadzieję. Ale musicie zwrócić się do Mnie i zostawić za sobą te drogi, o których wiecie, że są grzeszne w Moich oczach. Chciałbym was oczyścić z długów i zmyć ciemność, aby móc was napełnić Moim Światłem i rozpalić ogień miłości do waszych bliźnich.

 „Ta plaga pozwoliła Mojemu Ojcu obudzić was, zanim będzie za późno. Wielu z Moich ludzi żyje tylko dla siebie, nie dla innych. Wielu z was jest uwięzionych w swoim dobytku i w trakcie nabywania innych dóbr. Te rzeczy dają fałszywe poczucie bezpieczeństwa. Nie widzicie, jak bardzo kruche jest wasze życie i jakie są konsekwencje życia tylko po to, by zadowolić siebie. Widzicie, co akceptuje wasza kultura, a to daje poczucie bezpieczeństwa i sukcesu.

 „Wszystko to można wam odebrać z dnia na dzień.  Och, jak chcę, żebyście wszyscy się obudzili! Chcę, abyście codziennie znajdowali nowe sposoby błogosławienia innych i spędzali dużo czasu wzywając Mnie i prosząc o mądrość i zbawienie.

 „Nie tylko zwykła modlitwa zbawi wielu. Nie, musi być pokuta – odwrócenie się od grzechu. Uświadomienie sobie, że żyłeś dla siebie, a nie dla tego, co jest dla Mnie ważne. Ci z was, którzy okazywali innym wielkie miłosierdzie o tej porze roku, otrzymają wielkie Miłosierdzie. Pragnę odwrócić tę plagę od waszych brzegów! Ale najpierw muszę zobaczyć skruchę i życie oddane temu, co dobre i słuszne, a nie tylko egoistycznym pobudkom.

 „Rzeczywiście trudno jest sprawić, żebyście zobaczyli rzeczy z Mojej perspektywy. Czuliście się komfortowo w swoim życiu pełnym ekscesów i grzechów. Nie zdajecie sobie sprawy ani nie widzicie tego, co jest tak oczywiste dla całego Nieba. Widzicie tylko to, co akceptuje wasza kultura i dlatego wymagane są drastyczne środki, aby zmienić waszą perspektywę.

 „Ale nie jestem bez litości. I będę pracował z waszym Prezydentem, aby usunąć tę plagę. Ale proszę was, abyście modlili się żarliwie, szczerze i z serca. Módlcie się za innych. Módlcie się za swój naród, swoją rodzinę i Chińczyków, którzy tak strasznie cierpią. Każda modlitwa, którą modlisz się z kochającym sercem za obcego lub za cudzoziemca, jest zapisana w Mojej Księdze Życia. I jest to godny Dar od Mojej Oblubienicy dla Mnie”.




Komentarze

Popularne posty