"Zostanie zabrany pokój tej Ziemi. Za ich uczynki i zbrodnie". Słowa Boga Żywego z dnia 25.08.2020 roku. Oraz Apel modlitewny. Zostało 6 dni. Świat zostanie wstrząśnięty.

Zaprawdę zaprawdę powiadam wam i zostanie zabrany pokój tej Ziemi. Za ich uczynki i zbrodnie.

I uderzę w nich Moim Mieczem Sprawiedliwości, tak że mdleć będą ze strachu przede Mną. Gdyż wzgardzili Mną, Sprawiedliwym, odrzucili Moje Przymierze, tak Ja Jestem odrzucę ich sprzed Mego Oblicza.

I nakaże Moim Aniołom, aby przygotowali Moich wybranych.

A Sam wyleję Kielich Zapalczywości Mojej na to przewrotne Pokolenie!!

Gdyż ich wołałem a nie chcieli Mego Słowa słuchać i Mojego nawoływania!!

Jak pijani zataczają się każdy w inną stronę, a upadając pociągają jeszcze ze sobą innych!!

Oznajmiam wam co uczynię, gdyż nic nie czynię w ukryciu!!

Jestem Prawdą i nie ma we Mnie fałszu ani obłudy!!

Czas się dopelnił!!

Czas nawoływania i waszego powrotu do Mnie!! Do Boga Ojca i Stwórcy!!

Dałem wam tak wiele czasu, abyście byli gotowi na spotkanie ze Mną, Miłością i Sprawiedliwością!!

Przedłużyłbym wam Czas, gdybym widział z waszej strony żal za popełnione grzechy i przewinienia względem Mnie, waszego Stwórcy i Zbawiciela!!

Lecz im dłużej czekałem tym bardziej grzeszyliście!!

Im większą okazywałem wam Cierpliwość, tym bardziej wystawialiście Mnie próbie!!

Im większą okazywałem wam Łaskę i Miłosierdzie, tym bardziej podnosiliście pięści, bluźniąc i obrażając Mnie!!

Dlatego powiadam wam!!

Iż Oblubieniec wyruszył w Drogę po Swoją Oblubienicę!!

I wyruszył z całą świtą weselną!!

Aby porwać w ramiona Swoje, tę, która wyczekiwała cierpliwie na Niego!!

I zostanie zabrana do Domu Oblubieńca Swego, aby się radować i być z Nim na wieki.

Amen.


*******************

wcześniej 


https://youtu.be/KlCRyDMPr84


To prawda. Zostało 6 dni.

Świat zostanie wstrząśnięty.

Przed moimi oczami ukazał się grzyb atom.

Zwołaj apel modlitewny.

Niech wszyscy poszczą, pokutują. I się modlą.

Róbcie zapasy.


Tutaj link z tego, co obecnie dzieje się na całym świecie. Tych nagrań jest duża ilość w sieci. Codziennie, na całym świecie dzieją się podobne rzeczy.

https://youtu.be/sCp3uqz-ugY




Komentarze

Popularne posty