"Dość już! JA mówię dość"! Ostatnie ostrzeżenie dla ludzkości. Przekaz z dnia 28.08.2020 roku.

I podszedł do mnie Anioł i kazał mi iść za nim i znalazłam się na wysokiej górze u szczytu i nagle zobaczyłam pociemniałe chmury i usłyszałam potężny Głos wołający: 

"Dość już! Ja mówię dość!"

I zobaczyłam jak Anioł upadł na kolana a Głos kazał mi podejść i powiedział do mnie: 

"Idź i powiedz im, że Ja Bóg Ojciec i Stwórca, Ja Jestem mówię im dość! I niech zaprzestaną obrażać Mnie i Mego Baranka Ofiarnego, Który przelał za was wszystkich Swoją Najświętszą Krew. To jest Moje ostatnie ostrzeżenie i jeśli nie usłuchają, to przyjdę Sam!" 

I zobaczyłam jak z nieba schodzi tarcza a na niej trzy rzeczy coś jak stożki, a na te stożki nałożone zostały trzy pierścienie i zaczęło poruszać nimi, a góry na całej Ziemi zaczęły pękać i wielkie odłamy skalne uderzały w miejsca gdzie byli ludzie taranując po drodze wszystko.

https://youtu.be/fqbsXO3PYJc

Ten film jak i wiele innych jest potwierdzeniem Słowa Boga Żywego. 

Komentarze

Popularne posty