"Jeśli cierpicie z powodu Głoszenia Prawdy, to wiedzcie że ja wpierw cierpiałem z Miłości do was". Słowa Boga Żywego z dnia 18.08.2020 roku.

Pamiętaj co mówiłem.

Jeśli was nienawidzą, z powodu Mego Imienia to wiedzcie, że Mnie wpierw znienawidzili.

I jeśli was świat nienawidzi z Mego powodu, to wiedzcie, że Mnie wpierw znienawidził.

I jeśli cierpicie z powodu Głoszenia Prawdy, to wiedzcie że ja wpierw cierpiałem z Miłości do was.

Bo Prawda świadczyła przeciw Kłamstwu, a Światłość przeciw ciemności!

A Życie przeciw śmierci!

Wiedzcie dzieci Moje, Moi Apostołowie Miłości i Światłości, że Świadcząc o Mnie, dajecie Świadectwo Prawdy. Bo Ja Jestem Prawdą, Drogą i Życiem!

I nikt nie przychodzi do Ojca Mego, jak tylko przeze Mnie.

Dlatego powiadam wam, dzieci Moje.

Nie lękajcie się ich!

Nie lękajcie się tego świata!

Albowiem Ja Jestem zwyciężyłem go i posiadam klucze od Bram śmierci i Życia!

Nie lękajcie się tych, którzy was nienawidzą, zabijają.

Nieście wasz Krzyż z Miłością, tak jak Ja go poniosłem.

I gdy w ostatniej godzinie waszego ziemskiego życia, wzniesiecie Ducha swego do Mnie i złożycie go na Moje Ręce, jak to uczyniłem wypowiadając owe Słowo, z ostatnim tchem ciała Mego, tak powezmę Ducha waszego i będziecie przebywać ze Mną w Raju, w Królestwie Miłości i Wszelkiej Radości. 

Amen.

Komentarze

Popularne posty