"Oto już dziś jest potwierdzeniem, że prawdziwie jesteś posłana przeze Mnie do ludu krnąbrnego i buntowniczego". Słowa Boga Żywego z dnia 25.08.2020 roku.

Oto już dziś jest potwierdzeniem, że prawdziwie jesteś posłana przeze Mnie do ludu krnąbrnego i buntowniczego.

Iż namaściłem Cię i posłałem, abyś oznajmiła im Moją Wolę i Czas. Czas dopełnienia.

I pełnia zajaśnieje pośród Ludu Mego, a jej Światłość oświeci każde stworzenie. 

I poznają, że Ja Jestem Pan!!

To mówi wyrocznia Pana.

Ludu krnąbrny i buntowniczy!!

Słuchaj co mówi Wielki Izraela!!

Ten, Który Mocą Swoją Stwarza Wszelkie Dzieła!!

Ten, Który Światłością Swoją oświeca wszelkie Stworzenie!!

Upadnijcie przede Mną w Dzień Dnia Pańskiego!!

Dnia Wielkiego i Strasznego!!

Albowiem Ten, Który od początku Istniał Oto ON w Mocy i Chwale przybędzie. I zajaśnieje nad wszystkimi narodami, a wszelkie ciało GO ujrzy w Mocy i Chwale!!

I odbierze Swoją Własność, a to co nie jest JEGO Swym Dechem powali!!

Bądźcie gotowi na przybycie Jego!!

Skierujcie wasze serca, wasze myśli i czyny niech będą czyste, albowiem przed Czystością staniecie!!

I wszelkie stworzenie pokłoni się Jemu!!

Amen.

Komentarze

Tabita pisze…
❤️ Cudownie Kasiu - Chwała Panu.
Pozdrawiam cieplutko Tabita 😘

Popularne posty