Apel o post i modlitwę w każdą Środę (19.08.2020, 26.08.2020 i 02.09.2020 aż do 03.09.2020) oraz aby każdy dom miał Święty Krzyż powieszony nad drzwiami wejściowymi.

Proszę Cię zwołaj apel, do wszystkich, aby przez 3 tygodnie w każdą Środę pościli (19.08.2020, 26.08.2020 i 02.09.2020 aż do 03.09.2020) 

Od 6 rano do 18 godz.

To jest: nie jedli słodkiego, kto może.

Najlepiej przez cały dzień pić wodę i jeść suchy chleb.

I zagłębić się w modlitwie. Prosić Boga Ojca Wszechmogącego o Miłosierdzie i żałować za grzechy. 

To jest apel do całego świata.

Aby w tym dniu czuwać na modlitwie.

Przekaż także proszę wszystkim, aby mieli Święte Krzyże powieszone nad drzwiami wejściowymi.

Jako znak Baranka Paschalnego. To jest znak Krwi Pomazańca Bożego.

Komentarze

KarolinkaM pisze…
Powiesilam niedawno ,mój krzyż z bierzmowania nad drzwiami ❤
Nie jestem najlepsza w postach ,bo przeważnie mam post o chlebie ,wodzie i kawie😅🤦‍♀️ postaram się!
Monika pisze…
Ja właśnie kawy próbuję sobie odmawiać bo tego mi najtrudniej.. 🙊A o chlebie i wodzie nie mogę bo jestem mamą karmiącą. Ale tez będę próbować pościć odmawiając sobie rzeczy niepotrzebnych.
Chabowianka pisze…
Ja karmie i poszczę, da się :)

Popularne posty