ZERWANE PRZYMIERZE. NIE POCHWYCONY. 21 KWIETNIA 2021 08:44 WALT.

Księga Jeremiasza

Złamanie Przymierza

11

1 Słowo, które Pan oznajmił Jeremiaszowi: 2 «Słuchajcie słów tego przymierza i mówcie do mężów Judy oraz do mieszkańców Jerozolimy. 3 Powiesz im: To mówi Pan, Bóg Izraela: Przeklęty człowiek, który nie słucha słów tego przymierza, 4 jakie dałem przodkom waszym, gdy wyprowadzałem ich z Egiptu, z pieca do topienia żelaza1, mówiąc: Słuchajcie głosu mojego i postępujcie według tego, co wam rozkazałem! Będziecie moim ludem, Ja zaś będę waszym Bogiem, 5 abym mógł wypełnić przysięgę złożoną przodkom waszym, że dam im ziemię opływającą w mleko i miód2, jak ją dzisiaj macie». A ja odpowiedziałem: «Niech się tak stanie, Panie!» 6 I rzekł Pan do mnie: «Ogłoś wszystkie te słowa w miastach judzkich i na ulicach Jerozolimy. Słuchajcie słów tego przymierza i wypełniajcie je! 7 Albowiem usilnie pouczałem waszych przodków od dnia, gdy wyprowadziłem ich z ziemi egipskiej aż do dnia dzisiejszego, bezustannie napominając: Słuchajcie głosu mojego! 8 Oni jednak nie usłuchali ani nie nakłonili swego ucha. Każdy postępował według zatwardziałości swego przewrotnego serca. Wypełniłem więc na nich wszystkie słowa tego przymierza, jakie nakazałem im zachować, a którego oni nie zachowali».


Dzień dobry ludzie, dzisiaj jest 21 kwietnia 2021, a wczoraj we wtorek 20 kwietnia otrzymałem tę wiadomość w drodze do domu z pracy podczas jazdy.


Mój synu, zapisz te Słowa, wielu ma wkrótce zginąć!!! Myślą, że znają Mnie ze śpiewania piosenek i co jakiś czas czytając Moje Słowo. Jak bardzo się mylą, wielu myśli, że samo pójście na Niedzielną Mszę ratuje ich na to, co się wydarzy, a mimo to wiele moich własnych dzieci jest oszukiwanych przez ludzką doktrynę. Wielu przyjmuje Mojego Syna, ale nic więcej nie robi, myślą, że samo przyjęcie Go wystarczy, aby uchronić się przed sądami. Czy lud Mój nie zginął od Moich Świętych, Sprawiedliwych Sądów? Jak myślisz, dlaczego sama wiara uchroni cię od Moich Sądów?  , Mój synu, wielu zginęło od Moich Sądów w przeszłości i wielu zginie teraz. Czy Moje Słowo mówi, że jeśli uwierzysz w Mojego Syna, oszczędzę ci Mojego gniewu, nigdy nie mówi ono o Moich Sądach.

Kubek przepełnia się takim oburzeniem ze strony ptactwa, zwłaszcza w tajemniczym Babilonie, mówię, że czas to krótki pokutować, pokutować, pokutować. Nikt nie zna dnia i godziny Sądu nad tobą, tylko twój Bóg. Czas wciąga, godzina jest już późna, ale z powodu kilku, od ciągłej modlitwy, postu i błagań, żałowałem przez pewien czas. Ten sezon zbliża się do końca. Wielu nie słucha tam serc, Mojego Głosu.  Zabawa wkrótce się skończy, wszystko będzie dla ciebie stracone, wielu ma w sobie gorycz, wielu wciąż nie wybacza. Czy Moje Słowo nie mówi, że przebaczyłem, po prostu poproś mnie o przebaczenie, poproś mojego ducha, to cię poprowadzi i poprowadzi.

Mój synu, powiedz im, żeby nie wpadali w doczesną pułapkę, która jest dookoła, miej oczy i serce na Mego Syna Jezusa Chrystusa, żadne inne imię nie może cię uratować. Błagam cię, abyś codziennie oczyszczał swoje serce i umysły, nie pozwól, by to zaprzątało twój umysł i serce. Włożyłem rzeczy do twojego umysłu i serce też się ich pozbyło, ale wielu nie słucha. Kocham wszystkie Moje dzieci, ale nie są posłuszne Mojemu Głosowi. Czy myślisz, że zachwycę cię, jeśli będziesz nieposłuszny, proszę podążaj za Głosem, zawsze testuj, testuj, sprawdzaj, co głos ci powiedział. Wielu jest pochłoniętych oczekiwaniem na pochwycenie, jak Święty, Sprawiedliwy, Prawy Bóg może pochwycić nieposłuszną osobę? Jeśli chcesz uciec od tego, co wkrótce nadejdzie, słuchaj całego Głosu. Kiedy Mówię ci, żebyś poszedł do osoby i powiedział jej, żeby też ze Mną porozmawiała, chcę, żeby to było zrobione. Jeśli powiem ci, żebyś przestał robić to, co robisz i wykonał to, co ci każą, zrób to. Wielu nadal nie rozumie, jeśli jesteś prawdziwym wyznawcą, kochaj Mnie i Mojego Syna, wtedy będziesz posłuszny.

Wielu jest zmęczonych i wkrótce wielu innych upadnie, idą dalej, wyścig prawie się skończył, wkrótce będą ze Mną Moi synowie i córki. Czas się zbliża, szatan miał swój czas i zostanie zamknięty. Mój synu, kocham was wszystkich, ale POKUTUJ, POKUTUJ, POKUTUJ bez względu na to, jak mały, jestem bardziej niż szczęśliwy, mogąc przebaczyć skruszonej Duszy. Linia podziału między moimi prawdziwymi dziećmi staje się coraz bardziej widoczna, prawdziwy kościół Jezusa Chrystusa wznosi się na szczyt. Wielu nie zdaje sobie sprawy z własnego stanu duchowego, zanim będzie za późno. Przeszukaj swoje serce i poproś Mojego Ducha, aby cię szukał. Mój synu, wielu pozwala doktrynie Człowieka dyktować im zbawienie poprzez oszustwo Mojego Słowa. Czy Moje Słowo nie mówi, niech was nikt nie zwodzi, ale jednak polegacie na człowieku, który rozezna Moje Słowo dla was. Mój Duch powinien być jedynym rozeznaniem Mojego Słowa, a nie spędzaniem godzin na YouTube. Mój Syn każe im przeczytać rozdziały Jeremiasza 28, 29 i 30, aby lepiej je zrozumieć. W ciągu najbliższych kilku tygodni sytuacja się pogorszy, więc nie rozpoznasz sezonu, w którym się znajdujesz.


To było przesłanie, które przekazał mi Duch. Wiele Miłości i Pokoju dla ciebie od Walt. Posłańca, którego wysłał Bóg.

https://444prophecynews.com/the-broken-covenant-not-raptured-walt/



Komentarze

Popularne posty