NADCHODZI OŚWITLENIE SUMIEŃ MOICH DZIECI. Słowa Boga Żywego z dnia 11.04.2021 roku.

Droga Doroto, oto te Słowa Boga Żywego usłyszałam w sercu swoim teraz, gdy byłam na Stronie Pana Naszego. 

To jest pilny przekaz.

Jest to Apel wzywający do przygotowania się.

Bóg Żywy kazał mi natychmiast przekazać wszystkim ludziom, aby nie byli zaskoczeni i nieprzygotowani.


Nadchodzi oświecenie sumień Moich dzieci. 

Przekaż im to wszystkim. 

Powiadam wam dzieci Moje, iż nadchodzi oświecenie Mego Ducha i prześwietlenie waszych serc, ukrytych myśli i sumień.

Nie czekajcie dłużej i żałujcie za swoje grzechy popełnione względem Mnie, Bogiem Miłości, Tkliwości, Prawdy i Światła.

Nie czekajcie dłużej z uporządkowaniem waszych serc, abym nie zastał was nieprzygotowanych.

Albowiem będzie tam płacz i zgrzytanie zębami.

Wołajcie Mnie już dziś, abym oczyścił wasze serca, wasze dusze Najświętszą Krwią Ofiary Najświętszej Mego Przymierza. 

Ja Ojciec was wszystkich, Moich Stworzeń, Moich dzieci, za które odpłaciłem najwyższą cenę, zwołuję was ogłaszając wam, Świętą Moją Wolę, i oznajmiam wam, abyście przygotowali się na spotkanie ze Mną, waszym Bogiem i Stwórcą.

Staniecie przed Mym Obliczem i będzie wam otworzona Księga Życia i ujrzycie swoje odbicie waszych czynów, waszych serc i stan obecny waszej duszy.

Jedni w tym dniu przejdą do Mej Chwały, łącząc się w Mej Miłości stanowiąc Jedno.

Innym będzie odebrane Talenty i to co Mu powierzyłem, a czego nie wykorzystał do pomnożenia Moich Łask.

Albowiem będę żądał rozrachunku za uprawe Mej Winnicy i za doglądanie Mej Latorośli.

Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam, czuwajcie i bądźcie przygotowani, abym nie zastał was śpiących i nieprzygotowanych!

Amen.

Komentarze

Popularne posty