CZUWAJCIE, MÓDLCIE SIĘ I ŻAŁUJCIE! Słowa Boga Żywego z dnia 08.04.2021 roku.

Oto te Słowa Boga Żywego usłyszałam w sercu swoim dnia 08.04.2021 roku i dzielę się z wami i ze światem. 

Ludy Ziemi!
Wzywam was, abyście czuwali i modlili się!
Jestem Miłością! Tkliwością!
Pokój we Mnie!
Jestem Prawdziwym Bogiem!!
Bogiem Abrahama! Izaaka! Jakuba!
Szukajcie Mnie całym sercem i wołajcie Imię Mojego Syna!
Biegnijcie do NIEGO!
Chcę was oczyścić Jego Krwią!
ON jest Moją Łaską!
Łaską, którą was obdarzyłem!
Słuchajcie GO!
Módlcie się o przebaczenie przez NIEGO, a będzie wam wybaczone!
ON jest Moją Drogą, która prowadzi was do Mnie!
Szukajcie mnie przez Niego!
A ujawnię się! Moje Oblicze!
Nie czekajcie długo, aby zawrócić!
Ponieważ Moja Sprawiedliwość się wypełni!
Czuwajcie, módlcie się i żałujcie!
Ponieważ nie znacie dnia Mojego powrotu!
Pojawię się na waszych oczach jak złodziej!
JA wam mówię!
Czuwajcie, módlcie się i żałujcie!
Amen.

Komentarze

Popularne posty