WSTRZĄSAJĄCA I PORUSZAJĄCA WIZJA Z NASZĄ MAMĄ MARYJĄ. CZASU JUŻ NIE MA!! Przekaz z dnia 15.04.2021 roku.

Moi umiłowani w Jezusie Chrystusie Panu Naszemu, bracia i siostry! I wszyscy ludzie! Mieszkańcy ziemi!

Zwołuję Apel modlitewny, gdyż czasu już nie ma!!

To co dzisiaj dane mi było zobaczyć jest wstrząsające i poruszające serce i duszę!

Otóż widziałam Najświętszą Maryję, Mamę Bożą i Naszą, która była przykucnięta i spoglądała na Ziemię z góry. Tak jak wcześniej Jezus Chrystus spoglądał na Ziemię i pokazywał mi co się zaraz stanie. Tak i Najświętsza Maryja, była przykucnięta, a twarz ukryła w Swych Świetych dłoniach i płakała tak bardzo.

Była zalana łzami. Pomiędzy palcami leciały strumienie Jej Świetych Łez. Widząc to, zamarłam w duszy.

Po chwili wzięła jedną Swoją Świętą dłoń ze Swej Świętej twarzy i rzekła do mnie: "Włóż swoją dłoń do Mojej. Nie lękaj się".

A mówiła Słowa te przez Łzy Święte i zrobiłam tak. I wzięła Najświętsza Maryja, Mama Boga Żywego i Nasza, moją dłoń w Swoją Świętą dłoń, a cała była Jej Święta dłoń mokra od Jej Świetych Łez. Byłam poruszona i wstrząśnięta. Jak Maryja nasza Najświętsza Mama Boża cierpi spoglądając na Ziemię!

Proszę was, Nawracajcie się do Boga Żywego!

Poście i pokutujcie!

Módlcie się nieustannie!

Proście Boga Ojca Wszechmogącego i Jezusa Chrystusa i Ducha Świętego o przebaczenie!

Proście Boga Ojca przez Jego Syna Jedynego i umiłowanego, Który przelał Swoją Najświętszą Krew na Krzyżu!!

Nie ma już czasu na zwlekanie!!

Ten świat zapłonie i to cały!!

Zostanie oczyszczony!!

Spójrzcie dookoła siebie! Ta Ziemia przemija!!

Nic nie będzie takie samo!!

Powstaną nowe gatunki roślin i zwierząt!

Nowa Ziemia i Nowe Niebo!!

Któż sie ostanie?!

Słuchajcie i czytajcie Pismo Święte!!

Karmcie się Słowem Bożym i Chlebem z Nieba!!


Niech Bóg Wszechmogący zwróci SWE Oblicze ku wam i niech wam Błogosławi oraz niech was wszystkich strzeże i obdarzy was Swoją Łaską i Pokojem w Imię Jezusa Chrystusa. 

Katarzyna.




Komentarze

Popularne posty