USŁYSZCIE MÓJ GŁOS! Przekaz z dnia 02.04.2021 roku. WIELKI PIĄTEK.

Umiłowani w Chrystusie Panu Naszemu, bracia i siostry, dziś jest pamiętny Dzień Męki i śmierci naszego Pana i Zbawiciela. 

Proszę was, dziś tuż przed zachodem Słońca, Słowa Boga Żywego rozbrzmiały niczym trąby. 

"O ludzkości! Obudź się! Koniec juz nadszedł! Spójrzcie na Niebo, a ujrzycie Aniołów Mych!

Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam! Jest Pascha! Jest Pascha!

O ludzkości! Dlaczego odrzucasz Słowo Me i Mą Krew!

Wiedzcie to, iż w Mej Krwi jest wasze uzdrowienie! Wasze odkupienie!

Dlaczego chcecie zginąc wybierając śmierć?!

Jam Jest Życie! Usłyszcie Mój Głos! Przyjmijcie Moje Słowo i żyjcie!

Amen".

I spojrzałam się na Niebo, na Słońce i Słowa w innym jezyku wychodziły z Moich ust. A wychodziły trzykrotnie.

I było dużo ludzi z różnych religii i narodowości. I nikt nie zatrzymał mnie, ani podszedł, ani uderzył. A najwiecej ludzi było z wyznania księżyca. 

A Głos mój brzmiał jak trąby. I mówiłam to w różnych językach.

Proszę was, módlcie się i czuwajcie.

Dano mi poznać, iż tak jak Jezus był trzy dni w grobie, tak ten świat będzie trzy dni w ciemności, w grobie, w śmierci.


Niech Bóg Wszechmogący zwróci SWE Oblicze ku wam i niech wam Błogosławi oraz niech was wszystkich strzeże i obdarzy was Swoją Łaską i Pokojem w Imię Jezusa Chrystusa, YAHSHUA HA MASHIYAH. 

Katarzyna.

Komentarze

Popularne posty