JAM JEST MIŁOŚCIĄ I MOJĄ CHWAŁĄ JEST MIŁOŚĆ. Słowa Boga Żywego z dnia 07.04.2021 roku.

Oto te Słowa Boga Żywego usłyszałam w sercu swoim dnia 07.04.2021roku i z Woli Boga Ojca Wszechmogącego przekazuję je wam i światu. 

Otworzyłam telefon a tam na pierwszej Stronie 

wiadomość.

Zdziwiłam się i zastanawiałam się, czy to przypadek może?

I gdy tak się zastanawiałam usłyszałam w sercu swoim Słowa Boga Żywego. 


"Tak córko Moja, Jam Jest Bóg Izraela i wszystkich narodów Ziemi.

Nic co okazuję Tobie i co dopuszczam z Woli Mej nie jest przypadkiem. Mój Duch prowadzi, naucza i objawia i przemienia serca, które są Mi oddane i poddane Woli Mej. Albowiem dałem wam jako Mój Dar, Wolną Wolę, czyniąc was tym samym Mym Odbiciem Samego Siebie. Gdyż stwarzając was, Moje Stworzenia, Moje dzieci, jako człowieka, stworzyłem go na Swój wzór i podobieństwo. I wyposażyłem go w Moje Talenty i postawiłem go na szczeblu drabiny rozwoju ducha, aby wzrastał w Świetle i poznaniu Prawdy, Mnie poprzez Moją Istotę, Miłość.

Tak powiadam Ci córko Moja, iż Moja nauka jest Nauką Ducha.

Albowiem wartością samej nauki Ducha jest poznanie Mnie, Samego Boga, Który jest Miłością.

Jam Jest Miłością i Moją Chwałą jest Miłość, która została posłana do was, aby dać wam Świadectwo Prawdy Samej Miłości i nauczyć was poznanie Ducha Mego, poprzez umiłowanie Mego Słowa i bliźniego swego.

Albowiem Miłość, która jest Prawdą objawia Stworzeniu Swego Stwórcę ,Który jest Miłością.

Rozumiesz córko Moja?

Powiedziałem Ci też, iż Jestem Światłością. Albowiem oświecam wszelkie stworzenie, wszystko co istnieje we Mnie. 

Tak, we Mnie, gdyż we Mnie jest Życie. Albowiem Jestem Życiem i Dawcą Życia. Poza Mną nie istnieje nic, gdyż nic bez Życia istnieć nie może.

Tak i wy istniejecie żyjąc, oddychając we Mnie, gdyż to Ja Jestem daje wam Moje tchnienie życia, nie tylko waszej duszy, ale i ciału, tak iż poruszacie się i żyjecie we Mnie".

Komentarze

Popularne posty