POZNANIE MIŁOŚCI BOGA ŻYWEGO DO ADAMA I EWY. Przekaz z dnia 23.10.2019 roku.

Muszę się z wami podzielić tym, co przeczytałam w Piśmie Świętym i co zobaczyłam w sercu swoim.

Otóż mam wrażenie, że muszę teraz czytać Biblię. Otwieram więc biblia.pl na telefonie komórkowym. A Biblia była po polsku, ale też po hebrajsku.

I czytałam, jak nasz Bóg tworzy Ziemię i Niebo, a potem udajemy się do ogrodu Eden. Adama i Ewy.

I nagle widzę w swoim sercu i rozumiem, dlaczego tak ważne jest, aby ufać Bogu i pozwalać mu prowadzić się.

Widzę ich zarówno czystych, jak i niewinnych, jak dzieci.

I Bóg pokazał im drzewo i polecił unikać drzewa w środku ogrodu i nie jeść owocu z tego drzewa. Bóg zrobił to z Miłości, ponieważ chciał chronić ich oboje.

I widzę miłość do Jego stworzeń. Adama i Ewy.

I widzę, że jeśli chcemy mieć więcej wiedzy, jesteśmy pokrzywdzeni i doprowadzeni do dumy i nieposłuszeństwa. Być z Bogiem i pozostać z NIM oznacza być posłusznym i pokornym.

Ponieważ powinniśmy otrzymać tyle, ile daje nam Bóg. I ON wie, ile i czego potrzebujemy. Ponieważ Bóg nas chroni i czyni to z Czystej Miłości!!

Będąc MU posłusznym i czyniąc to z miłością!!

Widzę wyraźnie wszystko, widzi to moje serce!!

Jego Głos, w Ogrodzie jako ON z Adamem i Ewą o zakazie spożywania owocu z drzewa pośrodku, z troską i miłością, to Ten Sam Głos, Słowo, Które stało się Ciałem!

ON jest nie tylko naszym Zbawicielem, ale także BOGIEM i STWÓRCĄ!!!

Ten, którego nazywamy Jezus Chrystus, jest BOGIEM!!!

O Wszechmogący Dobry Boże, nie wiem, co się dzieje, ale widzę!!

Rozumiem!!

Widzę Prawdę!!!!

A Prawda was wyzwoli!!!



Komentarze

Popularne posty