SODOMICI!!

Oto mówi Bóg Żywy! Ja Jestem!!

Sodomici!! 

Tak jak Sodoma została ukarana, tak i na was spadnie Gniew Mój!

Gniew Boga Żywego!!

Albowiem Ja Jestem! Bóg Żywy rzekłem: "Nie będzie mężczyzna obcował z mężczyzną, tak jak obcuje z kobietą!!

To jest obrzydliwością w Mych Oczach!!

Dopełnia się miara waszych grzechów!!

I nic nie powstrzyma Mej Ręki przed uderzeniem was!

I powalę was i rozproszę!

Anglio!!

Wstrząsnę Tobą i sprawię, iż zatoniesz w swych grzechach!!

Stałaś się nieprawa i nieczysta!!

Twoja niegodziwość przewyższa miarę grzechów popełnionych!!

Moja Sprawiedliwość przyjdzie na Ciebie jak poranna rosa!

Biada Ci! Biada!

Albowiem staniesz sie postrachem i trwogą dla wielu narodów!

Każdy kto spojrzy w Twym kierunku ze strachu będzie odwracał wzrok!

Abym nie postąpił z nimi podobnie jak z Tobą!

Dość Mam patrzenia na obrzydliwości tego świata!!

Biada! Powiadam Biada Ci Anglio i wam wszystkie narody Ziemi!!

Biada wam biada mieszkańcy Ziemi!

Biada wszelkim stworzeniom z powodu waszych złości i grzechów!!

Biada! Biada!

Amen.

http://wdolnymslasku.com/2019/01/09/kosciol-po-anglikansku-biskup-wzial-slub-ze-swoim-partnerem-poblogoslawila-ich-arcybiskupska/

Komentarze

Popularne posty