POLSKO!!! ZAPRZESTAŃ SWYCH HANIEBNYCH I ZBRODNICZYCH CZYNÓW!!

Droga Doroto, oto te Słowa Boga Żywego usłyszałam dzisiaj i dzielę się z Tobą i z wami wszystkimi. 


Polsko!!!

Zaprawdę, zaprawdę powiadam Ci!!

Iż uciszę Twój bluźnierczy język i Twe bluźniercze usta!!

Ja Jestem sprawię, iż zamilkniesz w Trwodze serca i miażdżącego Cię sumienia!!

Tak!! Gdyż Sumienie jest strażnikiem Twego serca!!

O Polsko!! Jak wiele łez wylewam nad Tobą!!

Jak wiele ran zadajesz Memu Miłosiernemu Sercu!! 

Gdyż w swym buncie przeciw Mnie, uderzasz w Moje Miłosierne Serce!!

Zaprawdę, zaprawdę powiadam Ci!!

Zaprzestań!! Zaprzestań swych haniebnych i zbrodniczych czynów!!

Zaniechaj  bluźnierczych języków i bluźnierczych ust!!

Albowiem Moja Sprawiedliwość stoi u drzwi tego świata!!

I gdy przejdzie przez próg tego świata, poznasz prawdziwie Moją Rękę i Moją Sprawiedliwość!!!

Amen.

Komentarze

Popularne posty