"POKOLENIE TO MA OCZY A NIE WIDZI.."

"Pisz córko Moja!!

A gdy zostaną Moje Słowa spisane, stań na dachu i wołaj do nich!!

Wołaj, choć ich uszy są głuche, a oczy ślepe!!

Choć ich serca zamknięte, a ich Duch jest przysłonięty ciemnością!!

Wołaj w Moim Imieniu!!

I nie lękaj się ich!!

Gdyż Światłość prowadzi Cię!!


Oto mówi Bóg i Stwórca Wszelkiego Stworzenia i wszelkiego Dzieła!!

Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam!!

Iż pomnożę boleści tym, którzy zamknęli serca na Prawdę!!

Którzy odrzucają Słowo Moje!!

Którzy nie tylko odrzucają Słowo Moje, ale i je zagłuszają!!

Czyż nie mówiłem do was w przypowieściach bo choć widzą i słyszą nie rozumieją?!!

Będziecie słuchać, lecz nie zrozumiecie.

Będziecie patrzeć lecz nie zobaczycie!

Ludzie Ci mają twarde serca, zapchane uszy i zmrużone oczy i nic nie widzą, nic nie słyszą!

I niczego nie rozumieją!

Dlatego nie chcą się opamiętać i zostać przeze Mnie uzdrowieni! I czyż nie rzekłem do was:

"Patrzy oczami, a nie widzi!

Słucha uszami a nie rozumie?!"

Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam!

Iż to Pokolenie ma oczy, a nie widzi

I ma uszy, a nie rozumie!!"





Komentarze

Popularne posty