APEL MODLITEWNY O URATOWANIE SŁAWKA.

Umiłowani w Chrystusie Panu Naszym, bracia i siostry, oglądałam wstrząsające video, o Sławku, którego odłączono od pokarmu i wody. 

Pragnę z wami podzielić sie tym, co Jezus Chrystus mi pokazał.

I było mi dane widzieć i słyszeć.

Znalazłam się z Aniołem w sali i Jezus Chrystus tam był. Jakże był smutny..

A ja nawet nie wiedziałam, gdzie jestem?

Po chwili usłyszałam: "Chcę abyś to zobaczyła i zrozumiała Mój ból i Moje cierpienie".

I znalazłam się w sali operacyjnej.

Napiszę wam tak. 

Nie ma śmierci mózgu!

Nie ma!

Oni są świadomi!

Ostatnim wyciąganym organem jest serce!

Serce, bo jest życiem! To jest w Oczach Boga Żywego zbrodnia i łamanie Prawa Miłości!! Jest zbrodnią przeciwko życiu i bliźniemu!!

To samo tyczy się Aborcji!

Gdybyście słyszeli ich przerażone małe serduszka i ich rozpaczliwy krzyk, płakalibyście z przerażenia.

One wszystko czują!! Wszystko!!

Sławek jak i wielu innych naszych braci i sióstr są naszymi bliźnimi. 

Nie zostawiajmy ich w potrzebie. Gdyż w nich cierpi Sam Pan Jezus Chrystus, Bóg Żywy.

I dlatego proszę was, w Imieniu Jezusa Chrystusa, módlcie się za Sławka, który jest ofiarą!!

Zwołuję Apel modlitwy o uratowanie Sławka. 

Aby Dobry Bog Żywy otoczył go ochroną i wybawił go.

Boże Ojcze niech się stanie Wola Twoja nie moja i nie nasza.

Jezu Ty się tym zajmij.


Niech Bóg Wszechmogący zwróci SWE Oblicze ku wam i niech wam Błogosławi oraz niech was wszystkich strzeże i obdarzy was Swoją Łaską i Pokojem w Imię Jezusa Chrystusa.

Katarzyna.

https://youtu.be/Abp6KSR7HbE


Komentarze

Popularne posty