PSALM. "W TRUDACH MEGO ŻYCIA NIE JESTEM SAMA".

Wiem, że ciężka droga przede mną.

Wiem, że trudy i próby przede mną. 

Lecz też wiem, że nie będę sama, 

bo Ty Boże Żywy będziesz ze mną.

Będziesz szedł tuż przy mnie i chronił od złego.

A gdy będę spragniona i bez sił, wyczerpana, 

Ty w Swej Miłości podasz mi Wodę Żywą

i podniesiesz mnie.

Przytulisz mnie do Swego Serca 

i nakarmisz mnie manną z Nieba.

Przywrócisz mi siły, 

bym mogła dokończyć moją drogę, 

którą ustaliłeś dla mnie Boże Jedyny.

I prowadzić mnie będziesz

pod Skrzydłem Swym Ojcowskim, 

aż dojdę do Celu.

I stanę przed Bramą Królestwa Niebieskiego, 

Ojcze Jedyny i Wspaniały.


Zawołam do Ciebie w zachwycie.

I pochwycisz mnie w Swoje Ramiona, 

gdy będą śpiewać na Chwałę Twoją.

Jaki Bóg Jest Wspaniały.

Komentarze

Popularne posty