ZAATAKUJĄ WATYKAN.

Colle del Buon Pastore (Wzgórze Dobrego Pasterza)

Carbonia, Włochy 13 września, 2022


Zaatakują Watykan

Moja ukochana małżonko, Moja interwencja jest pilna, zanim Rosja wkroczy do Europy.
Zaatakują Watykan, to są godziny chaosu przed atakiem!
Stawka jest bardzo wysoka, hierarchia kościelna jest w rękach zdrajców, świat niczego nie zauważa! ...

Wypłakuję Mój ból... Moją klątwę na niewiernych.

Moja laska uderzy w tę niegodziwą ludzkość... która jest beze Mnie.

Napisz Moja córko, napisz do Mojego ukochanego ludu, te Słowa są podyktowane Moim przypływem Miłości, Moje dzieci!

O wy konsekrowani, odpowiedzcie Mi, powróćcie do Prawdziwego Magisterium Kościoła, złóżcie w sobie Światło Chrystusa Zmartwychwstałego, oczyśćcie się w wodzie święconej!

Nawróćcie się szybko, Moja interwencja nie jest dla was wiecznym potępieniem.

Umartwiajcie wasze ciało, odwróćcie się od grzechu!

Oczyśćcie się, pomazańcy Pana, powróćcie do Mnie, wierzcie we Mnie, nie odwracajcie się ode Mnie!

Ja Jestem Tym, który was namaścił na jego kapłanów: naznaczcie się w wierności do Mnie... Ja będę z wami, jeśli wy będziecie ze Mną.

Bóg wciąż wam mówi: to są ostatnie czasy! Rozpocznijcie walkę z szatanem; nie fascynujcie się jego fałszywymi światłami. Otwórzcie oczy i uczcijcie Mnie w waszych sercach, wyrzekając się grzechu! Pokażę wam Mojego Ducha Świętego i dam wam ode Mnie na zawsze.

Moje Najświętsze Serce opłakuje waszą zdradę:... Czekam na wasze przebudzenie, nie chcę was stracić, Moje dzieci.

Wielki huragan wdarł się teraz głównymi drzwiami Kościoła i niszczy wszystko, co święte, a wy patrzycie jak idioci… pozwalacie, by kierował wami diabeł!

Wy, którzy mieliście być żołnierzami wiernymi swojemu Stwórcy, Temu, który dał wam posługę kapłańską…

Wy, którzy własnym życiem mieliście bronić Kościoła, żałośnie oddaliście je szatanowi.

Daliście się oślepić jego fałszywymi światłami; za dzień chwały na ziemi oddaliście swoje życie. Za pragnienie cieszenia się rzeczami tego ulotnego świata grzechu sprzedaliście wasze dusze diabłu.

Przylgnęliście do cielesnych namiętności, do łatwego życia… pozbawiliście się Mnie, waszego Boga! Jaka nędza w was, Moje dzieci… jaka nędza!

Teraz jest czas na skruchę, słuchanie i strach: ... zaraz zabrzmi gong, to ostrzeżenie, że czas się skończył, ... wielki gwar, a potem ... cisza!

Bóg będzie nieobecny, zostawi was w spokoju, w wolnej woli będziecie medytować!

Życie wieczne czeka na dzieci Boga, a wieczna śmierć na dzieci szatana. Nie przegapcie Moich dzieci!

Wciąż wykrzykuję na was Mój wielki ból z powodu waszego odejścia ode Mnie!
Zaopatrzcie się szybko: albo ze Mną, albo przeciwko Mnie!



Komentarze

Popularne posty