SŁOWO BOŻE DLA AMM OD APOKALIPSY. Dwa Przekazy: 5.IX.2022, 19.IX.2022

Całość na Stronie 

http://domymodlitwyjp2.pl/pl/ordzia-2022-amm


[...]

„ Usłyszałam głos „Słowa Bożego”. Trwając w obecności duchowej Trójcy Świętej, Duch Święty powiedział:

Anioł Światłości rozpoczął pieczętowanie „Krzyżem Świetlistym” Domy Modlitwy św. Jana Pawła II, dając krzyż na czoło i prawą dłoń. To jest ochrona przed i na czas Ostrzeżenia, które blisko jest, to jest Prześwietlenie Sumień.

Potem modląc się razem z AMM od Apokalipsy, koronką do Krwawych łez Matki Najświętszej i prosząc o rozeznanie, zobaczyłam duchowo, że to słowo realizuje się.

Natomiast ja AMM od Apokalipsy usłyszałam:: „Przekaż to małej trzódce I niech się tak stanie”.

Dalej Maria A. relacjonuje: „Zobaczyłam jak Anioł Pański - wysoki, ubrany w białą suknię, długą do ziemi, stanął przed klęczącą AMM od Apokalipsy, trzymał w lewej ręce złotą patenę, a prawą dłonią uczynił na jej czole Świetlisty Krzyż, a potem na prawej dłoni. I rzekł: Wydarzenia będą przychodzić jedno po drugim bardzo szybko".

Napisz AMM od Apokalipsy, moja sekretarko - to dotyczy znaków dawanych ludzkości przed oczyszczeniem, to jest Sądem Ducha Świętego, co jest Wolą Bożą i wtedy dokona się - nastąpi cud przemiany waszych serc. Staniecie w prawdzie i w duchu przed Sędzią Sprawiedliwym w obecności aniołów świętych. I tak się stanie.

Nowa Era Ducha Świętego, jest u drzwi. Ty, córko otrzymałaś pierwsza to Boże, zabezpieczenie, bo taka jest Wola Boga w Trójcy Jedynego - wybrana, namaszczona i pobłogosławiona +++ znakiem Krzyża Świetlistego. To jest łaska dana dla wszystkich dzieci Matki Kościoła Świętego złączonych w DM Mojego Imienia. Niech proszą i błagają i ty też w ich imieniu wołaj, by Anioł Światłości i Pokoju, każdego opieczętował na ten czas trwogi i pożogi, jak było powiedziane w tych orędziach.

Napisz. Ten symbol „ złota patena”, którą trzymał Anioł Światłości, będzie napełniona Chlebem Życia to jest Eucharystią, którą wam przyniesie do miejsc schronienia, kiedy „ohyda spustoszenia” wejdzie do katolickich kościołów, a ofiara MSZY ŚWIĘTEJ ZANIKNIE.

Komentarze

Popularne posty