UWIELBIAJ MNIE, A USUNĘ PRZED TOBĄ KAŻDĄ PRZESZKODĘ .

1 września, 2022

From Jesus With Love 

https://heartdwellersghana.org


[...]

"Nie możesz pojąć mocy Mojej prawdziwej obecności w Najświętszym Sakramencie i ochrony, jaką niesie, gdy dusza poświęca się, by być ze Mną, przebywać ze Mną i adorować Mnie! To jest jedna rzecz, której brakuje w społeczności, którą chcę założyć. Więc proszę, niech to będzie dzisiaj priorytetem, Umiłowani.  Chcę również, aby u wszystkich naszych księży ustanowiono plan adoracji.

 Na świecie jest ich wiele, więc możesz wyliczyć czas, w którym będę nieustannie uwielbiany 24/7. To wszystko w ramach przygotowań do pracy, którą dla was wszystkich przeznaczyłem, a także do przygotowania drogi do pracy, którą będziecie wykonywać w Sierra Leone iw innych krajach.

 Umiłowani, w adoracji wasi wrogowie są rozproszeni! Ich plany, ich kaprysy, ich zadania przeciwko tobie i tym, których kochasz, są całkowicie zniszczone. Wyzwolenie ma miejsce nie tylko w tobie, ale w innych, tych, za których się modlisz. Co cię trapi? Co ci dolega, co nie ugięło się przed modlitwą? Przyjdźcie i usiądźcie przede Mną w uwielbieniu Moje umiłowane narzeczone, a Ja dam wam niezbędną łaskę, aby wytrwać w waszych próbach i w wyznaczonym przeze mnie czasie, aby te olbrzymy upadły, a góry zostały wrzucone do morza”.

 Przyszła mi do głowy myśl: jeśli macie niespokojne małżeństwa – uwielbiajcie Jezusa! Spędź z Nim czas na adoracji, a On przyniesie takie uzdrowienie, pojednanie i odnowienie! Zmusić demony do ucieczki!

 Jezus kontynuował,

 „Wszyscy jesteście wezwani, aby być Moimi uwielbionymi narzeczonymi, a wasze życie będzie świadectwem Mojej bardzo rzeczywistej obecności, ponieważ nie możecie pozostawić Chwały Mojego Boskiego Oblicza w Najświętszym Sakramencie i nie ulec zmianie. Niemożliwe! Za każdym razem, gdy Mnie adorujesz, zmieniasz się w Tego, z którym spędzasz najwięcej czasu. Zaczniesz wyglądać jak Ja, zachowywać się jak Ja i myśleć jak Ja.

 Wszystkie dary i praca, które włożyłem w wasze ręce, przyjdą bez wysiłku, gdy znajdziecie czas w swoim dniu na adorację Mnie. Jeśli jesteś powołany do głoszenia lub nauczania, nie musisz stawać się uczonym, pełnym wiedzy i Pism świętych, ale raczej, jeśli Mnie adorujesz, uzyskasz łaskę naparu! Będziecie mieli Mój umysł, a obecność Mojego Ducha Świętego będzie tak jednością z wami, że kiedy będziecie mówić i nauczać, będzie tak, jakby oni słyszeli Boga mówiącego, nauczającego i głoszącego. Tak wielkie będzie twoje namaszczenie!

 Jeśli musisz tworzyć, robić sztukę, muzykę lub służyć – po Adoracji będzie najlepszy czas! Albowiem ty będziesz we Mnie, a Ja w tobie. Będziemy poruszać się płynnie i pięknie, tworząc wspólnie od jednej rzeczy do drugiej.

 Jeśli wzywałem na misje lub w drogi boczne, aby dotknąć życia biednych, bezbronnych maleństw lub tych o zatwardziałych sercach – nie musisz się bać swoich wrogów ani opozycji w tej krainie. Uwielbiajcie Mnie raczej w Sakramencie Mojej Miłości! Przeszkody zostaną usunięte, drzwi otworzą się na oścież, a łaska i serce ludu zostaną ci dane, ponieważ wybrałeś lepszą część, aby Mnie adorować.

 Oto sekret sukcesu prawdziwej służby, który wpływa na wieczność: to Adoracja. Wielu przyjdzie do ciebie i zapyta: „co zrobiłaś? O co się modliłaś? Kogo znałaś?” A twoją odpowiedzią dla Moich narzeczonych będzie: „Znam tylko tę, w której przychodzi moja pomoc, i wielbiłam Go dniem i nocą, nocą i dniem w Najświętszym Sakramencie. Jedyne, co zrobiłam, to siedziałam spokojnie i oddałam Mu swój czas, a On dał mi natchnienie, obdarzył mnie łaską, połączył mnie w sposób boski i utorował drogę.” Aby wszystkie dusze przechodziły przez Moje Ciało, poznały Moją obecność w  Eucharystii.

 Modliłaś się o przebudzenie eucharystyczne, Moja umiłowana maleńka, a zaczyna się od Ciebie. To jest początek! Gdybyście byli Mi posłuszni, byli pilni, wierni w tym codziennie i nauczali tego samego innych, wyleję na was wszystkich Moje błogosławieństwa w tak wielkiej mierze, że nie będziecie w stanie tego powstrzymać.

 Moje ukochane narzeczone, dajcie Mi tylko godzinę swojego czasu! Zacznijcie tam, a dam wszystko, o co kiedykolwiek prosiłeś, gdyż królestwo tej ziemi jest Moje i wszystko, co w nim jest. A co jest Moje, jest twoje.

 Więc chodź! Zostań ze Mną! Kochaj Mnie i bądź ze Mną. Przyjdź, weź wszystko, co mam dla ciebie i przygotowałem dla ciebie przed założeniem ziemi”.

 To był koniec przesłania Jezusa.

 To jest piękne!

 I mogę to zaświadczyć!

 Już za tydzień, kiedy Pan dał mi Rhemę, że naprawdę poważnie podchodzę do Adoracji i zostawiam tam moje zmartwienia, że ​​usunie przeszkody – tak! Teraz Derrick jest podekscytowany moim przyjazdem na tę podróż, a intensywna wojna wokół nas i napięcie znacznie się zmniejszyły. Wierzę, że Pan naprawdę przygotuje nam drogę i misję, jaką ma tam dla nas. Modliłam się również, aby otworzył oczy wizjami i snami dotyczącymi Woli Bożej, i miał sen o Heartdwellers organizujących wydarzenie w jednym z afrykańskich narodów. Był tam ze mną, a my rozdawaliśmy darmowe rowery. Nie śnił od zawsze, ale jest bardzo proroczy.

 Po prostu wyszeptałam w moim sercu, gdy mówił mi te rzeczy: „Dziękuję Ci, Jezu!  Dziękuję za to, co robisz i [za] odpowiadanie na moje modlitwy, ponieważ po prostu siedzę przed tobą i ufam, że zadbasz o wszystko!” I On to robi! Zrobi to również za ciebie.

 Adorację można przeprowadzić online. Jest tak wiele kanałów YouTube, które są kaplicami, które zapewniają 24-godzinną adorację, a Jezus dał jasno do zrozumienia, że ​​jest tam tak samo obecny, jak gdybym miała przed sobą Najświętszy Sakrament.




Komentarze

Popularne posty