SZUKAJCIE PRAWDY! Słowa Boga Żywego z dnia 04.05.2021 roku.

Jakby mieli serca czyste i kierowali sie Nauką Ducha Czystego, to by nie było takich uderzeń w stronę Kapłanów.

I jakby prowadzili Mój Lud nauczając go według Mego Słowa i Prawdy, ich dusze wypełnione by były poznaniem i Duchem Mym.

Podobnie rzekłem do Kapłanów i Sadyceuszy, w drugim czasie.

I nazwałem ich Obłudnikami!

Gdyż w Swej arogancji i samouwielbieniu siebie, nie dostrzegli iż przed nimi Ja Jestem.

I mówiąc do Ludu Mego, a także uzdrawiając ich ducha i ciało, odrzucili Moją Prawdę i Moje Świadectwo Prawdy.

I choć mieli oczy nie widzieli. I mieli uszy i nie słyszeli. Albowiem zamknęli swe serca przede Mną! Miłością, która przyszła do Ludu Swego!

I nie uwierzyli we Mnie, ani w Prawdę!

A Ci, co uwierzyli we Mnie, zostali Zbawieni i obmyci we Krwi Mej.

Zaprawdę! Zaprawdę powiadam wam!

Jeśli nie nawrócicie się i nie powrócicie do Mego Słowa! Nie ujrzycie Prawdy!

Albowiem rzekłem do was w Jezusie: Ja Jestem  Drogą! Prawdą i Życiem!

I nikt nie przychodzi do Ojca, jak tylko przeze Mnie!

Szukajcie Prawdy!

Szukajcie całym sercem w tym krótkim czasie, jaki wam pozostał!

Ja pragnę, byście żyli!

Po to przyszedłem na świat ten, aby każdy, kto uwierzy we Mnie, nie zginął!

Lecz by miał życie we Mnie! 

Amen.



Komentarze

Popularne posty