POSŁUSZEŃSTWO.

Vicky Adkins 

4 maja 2021 


WIZJA:

Widziałem krople deszczu wykonane z kryształu w kształcie łez. Krople były nieliczne w całym kraju. Zapytałem Ojca, co przedstawiają krople. Od razu przypomniała mi się świecka piosenka sprzed dawna zatytułowana „Just the Two of Us”. Ojciec od czasu do czasu przemawia do mnie poprzez znane mi piosenki, ponieważ jestem piosenkarzem i jest to jeden z „języków”, którym się ze mną porozumiewa. Tematem piosenki jest to, co przekazywał On za pomocą „kryształowych kropli deszczu”. Piosenkę wykonał Bill Withers dla wszystkich zainteresowanych czytaniem tekstów. Aby lepiej zrozumieć, co mówił do nas Ojciec, posłuchaj podcastu lub obejrzyj wideo z tym przesłaniem. Linki znajdują się pod wiadomością. 

Dziękuję Ci.  


Oto przesłanie: 

Mój ludu, wielu Moich ludzi zmaga się z Prawem Moimi instrukcjami - zmagają się z przestrzeganiem Moich Przykazań i chcą iść tylko tak daleko, a nie dalej. Wierzą, że posłuszeństwo jest legalizmem i odmawiają posłuszeństwa wołając: „Łaska, Łaska!” zamiast. Wierzą, że mówią w Moim Imieniu. Ale w tej kwestii na Ciało Chrystusa przychodzi korekta. I to z powodu Mojej wielkiej Miłości przynoszę tę korektę, a nie legalizm, Moje Posłuszeństwo Moim wspólnym dzieciom. To jest miłość. Moje pytanie do Mojego ludu jest takie: Kto was oszukał, wierząc, że nie mam na myśli tego, co mówię? I znowu… Dlaczego wasza miłość jest tak mała, że ​​szydzicie z posłuszeństwa Mojemu Słowu? Czy zapomniałeś, że jestem Stwórcą? Czy zapomniałeś, że jestem Święty i nie będę tolerował grzechu w żadnym stopniu? I jeszcze raz proszę was, abyście się zastanowili: dlaczego wasza miłość jest taka mała? Kiedy mówię, że okazujesz Mi swoją miłość do Mnie przez swoje posłuszeństwo i odmawiasz posłuszeństwa, czy oczekujesz, że uwierzę, że twoja miłość jest prawdziwa?  Czego ci brakuje, co przeszkadza ci być Mi posłusznym? Powiedz mi, jeśli wiesz.  Czy jesteś nieodpowiednio przygotowany do posłuszeństwa? Czy potrzebujesz więcej wyjaśnień lub dokładniejszych instrukcji, aby wiedzieć, czego lub jak słuchać? Czy zaniedbałem wyposażenie cię we wszystkie odpowiednie części, które pozwoliłyby ci być Mi posłusznym? 

Powiadam ci, że nie zostałeś źle wyposażony przeze Mnie. Zapewniłem wszystko, czego potrzebujesz, aby być posłusznym. Dałem ci możliwość wyboru posłuszeństwa. Wysłałem Mojego Syna, aby spłacił twój dług za grzech.  Wezwałem cię głosem Mojego Ducha Świętego. Dałem ci zdolność rozumowania. Dzieci, niczego wam nie brakuje. Jestem waszym Dostawcą i nie powołałem was do niczego, czego nie moglibyście osiągnąć z pomocą Mojego Ducha. Więc dlaczego nie jesteś posłuszny? Posłuchaj, a ujawnię ci to. Nakłońcie ucho na Moje Słowa. Dowiedz się, czego nauczę Cię tego dnia. 

Wasze posłuszeństwo jest odbiciem czasu, który zdecydowaliście się spędzić, poznając Mnie. Jeśli Mnie nie znasz, nie będziesz Mi posłuszny. Nie zawsze tak jest, ponieważ niektórzy będą Mnie posłuszni po prostu dlatego, że wierzą, że Jestem tym, Kim mówię, że Jestem. Są Mi posłuszni, ponieważ się Mnie boją.  Czy ty? Czy wierzysz, że Jestem tym, Kim mówię, że Jestem, czy też wierzysz w swoją własną lub stworzoną przez człowieka wersję Kim Jestem? Już wam mówiłem, że mówię poważnie, kiedy wydaję polecenia. Czy masz dość mądrości, by wiedzieć, by się Mnie bać? A może myślisz, że będziesz wyjątkiem - że nie zostaniesz pociągnięty do odpowiedzialności za swoje nieposłuszeństwo?

Nie pozostaniecie Mi wierni, gdy czasy staną się trudniejsze, jeśli Mnie nie kochacie. Nie pozostaniesz wierny, jeśli teraz nie nauczysz się, jak ważne jest posłuszeństwo Mojemu Słowu. Nie wytrwacie do końca ani nie pozwolicie na trudności bez odwrócenia się, jeśli nie nauczyliście się Mi posłuszeństwa, zanim te rzeczy nadejdą. 

Upadniesz.  

W Przymierzu małżeńskim obie strony mają obowiązki. Małżeństwo jest umową, którą każda ze stron może zerwać. Jeśli mam się z tobą ożenić, musisz pozwolić Mi być Głową naszego związku. Musicie przyjść, aby się o Mnie dowiedzieć, aby zobaczyć i wiedzieć, jak żyć ze Mną każdego dnia. Dopóki nie dowiesz się o Mojej Miłości do ciebie i nie będziesz mieć mądrości zawsze przed oczami, będziesz walczył. Droga nie jest łatwa, ale Ja ją znam. Nie mówcie tylko, że Mnie kochacie.  

Udowodnij to.  

Słuchaj Mnie, a Ja ci uwierzę. 

Żyj nieposłusznym życiem, a odrzucę cię.  

Nie bój się porażki. Bój się Mnie. 

Pomogę ci być posłusznym. Chcę, żebyś odniósł sukces. Chcę, żebyś okazał Mi swoją miłość przez swoje posłuszeństwo.

Mój Syn to zrobił.  

Nigdy więcej pustych wyznań miłości. Stałem się nieufny wobec pustych wyznań miłości ze strony Mojego ludu tysiące lat temu. Posłuszeństwo jest lepsze niż ofiara. Posłuszeństwo jest dowodem twojej miłości.  

To są Moje Drogi i Moje Przykazania dla tych, którzy chcą być Moją Oblubienicą.  Wszystko inne jest sztuczne. Nadal będziesz upadać. Wstań, kiedy to zrobisz. Przebaczę ci i pomogę ci w tych chwilach, kiedy będziesz pokutować. 

Musisz być pokorny, inaczej nie będziesz Mi posłuszny. Dumni nie są Mi posłuszni. Jestem blisko pokornych i udzielam Łaski Moim pokornym dzieciom.  Zawsze będę się opierał dumnym. Nie ma Łaski dla pysznych, tylko dla pokornych. Pokora podkręca głośność, abyś mógł usłyszeć, jak mówię. Duma zakrywa uszy, aby nie słyszeć, jak mówię. Dzieci, czas szybko dobiega końca.  Naucz się być posłusznym teraz, zanim remis się zakończy. Nadchodzi noc. Nie daj się zniszczyć ciemności.

Jeśli wypiszę Moje Prawo w ich sercach, a oni odmówią posłuszeństwa, stają się niewiernymi. Jeśli Moje Prawo jest w ich sercach, a oni są nieposłuszni, są pociągani do odpowiedzialności i nie mają usprawiedliwienia. 

Nie ma innej akceptowalnej ofiary za ich grzechy i bunt.  

Jestem Prawodawcą, a odmowa posłuszeństwa nakazowi Mojego Syna, aby Mi był posłuszny, jest odrzuceniem Mojego Syna i Mojego Słowa. 

Mój Syn jest Moim Słowem.  

Powiedział, że żadna część Moich słów nie upadnie, dopóki wszystko się nie wypełni. Zbadaj siebie. Spójrz i zobacz, jakie prawo jest zapisane w twoim sercu.  Spójrz i zobacz, czy postanowiłeś być posłusznym. Spójrz i zobacz, kto napisał prawa twojego serca, czy pochodzą one ode Mnie.  

Daję Łaskę tylko pokornym.  

Niech ten umysł będzie w tobie, który był w Chrystusie Jezusie.  

Bądź posłuszny swojemu Ojcu.  

Z Miłością, 

Bóg Wszechmogący Odwieczny

https://youtu.be/A_v8y3fR-WQ




Tekst piosenki:

Patrzę na lecące krople deszczu 

I całe to piękno 
Gdy słońce prześwituje przez chmury 
Aby utworzyć tęczę w mojej głowie 
Gdy czasem myślę o tobie 
Chcę spędzić z tobą trochę czasu * 
tylko my dwoje uda się, 
jeśli tylko się postaramy 

tylko my dwoje 
tylko my dwoje 
budować zamki w niebie 
tylko my dwoje 
ty i ja 

Szukamy miłości, nie czas na łzy 
To tylko stracona woda 
Żadne kwiaty dzięki niej nie urosną
Dobre rzeczy mogą przyjść do tych, którzy czekają 
Ale nie do tych, co czekają zbyt długo 
Musimy zrobić krok, wiedząc to, co wiemy 

Słyszę spadające krople deszczu 
Na szybę w holu 
I potem zamieniają się one w poranną rosę 
Kochana, gdy nadchodzi ranek
I patrzę na poranne słońce 
Chcę być z tobą 

tylko my dwoje 
uda się, jeśli tylko się postaramy 
tylko my dwoje 
tylko my dwoje 
budować zamki w niebie 
tylko my dwoje 
ty i ja 
tylko my dwoje 
od teraz razem, kochana 
tylko my dwoje 
uda nam się 
tylko my dwoje 
uda nam się 
tylko my dwoje etc.


Komentarze

Popularne posty