O DZIECI! CZYTAJCIE SŁOWO ME, A UJRZYCIE MNIE! Przekaz z dnia 23.05.2021 roku.

Dziś miałam dziwny sen, wizje.

Byłam w pomieszczeniu, w środku. Przypominało mi to kościół. Byli tam też ludzie, ale nieduża grupa.

Rozejrzałam się dookoła spoglądając na nich. Oni czekali na kogoś. 

I podeszłam do zamkniętych drzwi i nagle poczułam dziwną moc wypełniającą mnie i ta moc ogarnęła mnie i z moich ust padly Słowa w uniesieniu.

I Głos wołał przeze mnie:

"O Moje dzieci!"

I otworzyłam na oścież drzwi potężne i spoglądając w niebo błękitne mówiłam dalej:

"Spójrzcie na Niebo.

Oto schody utworzone sa przed wami.

Czyż tego nie widzicie?!

Aniołowie wszyscy już tu są!

Czemu nie umiecie rozpoznać czasu, jak wtedy, gdy chodziłem pośród was?!

O Moje dzieci!

Jam Jest!

YaHuVa!

Szukajcie Mnie przez Mego umiłowanego Syna Yahushua!

Jezusa Chrystusa!

Jestem Słowem Żywym!

Jestem Życiem!

O dzieci!

Szukajcie Mnie całym sercem, a dam wam sie poznać!

Nie marnujcie więcej czasu dla tego świata!

Albowiem Ja nie Jestem z tego świata!

Szukajcie Mnie w Słowie Mym!

Jam Jest Słowo!

Czytajcie Słowo Me, zapisane w Piśmie Świętym, które podałem Mym Prorokom i Uczniom wybranym!

Czytajcie, a ujrzycie Mnie!

Prawdę!

Jam Jest Prawdą!

Czytajcie, a otrzymacie poznanie!

Amen".

A gdy Słowa te w uniesieniu wychodziły ze mnie, słyszałam Jezusa jak mówi łagodnym głosem Swym Świętym.

Był ze mną i ogarnął mnie tak, jakby mnie trzymał i byłam Jego ustami.

To było dziwne.

Jakbym była Jego megafonem, przez który Jezus Chrystus mówił.

Ten Święty Głos był tak łagodny, pełen Miłości, współczucia i Miłosierdzia.

A z moich ust brzmiał jak trąba.

Tak donośnie głośno.

I jeszcze coś.

Gdy Głos Boga Żywego przemawiał przeze mnie, byłam ubrana inaczej.

Miałam jakby szatę na sobie.







Komentarze

Popularne posty