O CZŁOWIECZE! JAM JEST BÓG IZRAELA I WSZYSTKICH NARODÓW ZIEMI!! Słowa Boga Żywego z dnia 06.05.2021 roku.

Te Słowa Boga Żywego usłyszałam w sercu swoim dziś 06.05.2021 roku gdy czytałam artykuł o szczepionkach.


Jam Jest mówię Dość!!

Nic co służy uśmiercaniu bliźniego nie jest dobrem pochodzącym ode Mnie!!

Albowiem Jam Jest Życiem!! I Dawcą Życia!!

Mój Duch tchnął w was Życiem i żyjecie!!

O ludzie!! Człowiecze!! Stworzony na Mój wzór i podobieństwo Moje!!!

Któż dał Ci władzę nad Mym Stworzeniem?!!

I nade Mną?!!

Bogiem Żywym?!!

Jam Jest Bóg i Stwórca i Pan!!!

Jam stworzył wszystko co żyje i istnieje!!!

O człowiecze!!!

Spójrz na Moje Dzieła wychodzące z Mej Ręki!!

Czyż potrafisz ubrać kwiat w suknie piękniejszą niż sam ubierasz i nosisz?!!

Czyż potrafisz nadać ptactwu pod niebem latającemu  głos piękniejszy, by cieszyło Moje Serce i Ducha Mego?!!

Czyż potrafisz ochronić to, co chronię Moją Miłością Ja?!!

Czyż potrafisz czynić dobro sam z siebie, bez Mej Woli?!!

Bez Mej Miłości i Miłosierdzia Mego?!!

O Człowiecze!!

Jam Jest powiadam Ci!!

Iż nic nie możesz uczynić sam z siebie!!!

Nic i niczego, co Dobre Jest w Mych Oczach!!

Czyż nie wiesz tego, że włosy twoje na głowie są policzone przeze Mnie i długość Twych dni?!!

Długość lat liczę w dniach, a dni w latach!!

Któż może dorównać Mocy Boga Żywego i Jego Woli?!!

Jam Jest rzecze: "Chcę!" I stało się!!

I rzecze: "Pragnę!" I Wypełniło się!!!

O Człowiecze w swej ślepocie i głuchocie!!

Pysze i arogancji!!

Zaprawdę powiadam Ci!!

Jam Jest Bóg Izraela i wszystkich narodów Ziemi!!

Jam Jest Początek i Koniec!!

Oto poznasz Prawdziwie Mnie, Pana i Boga Swego!!

I poznasz Mój Wyrok i Sprawiedliwość Mą!!

Albowiem skróciłem czas i przyspieszyłem chwile jego!

I zdasz Mi rachunek z tego com Ci powierzył!!

A Moja ocena jest Sprawiedliwa!!

Albowiem Jestem Sprawiedliwy!!

O Człowiecze!!

Staniesz nagi przed Mym Obliczem!!

Któż ostanie się przede Mną?!!

Amen.



Komentarze

Popularne posty