O MOJE UKOCHANE DZIECI! Słowa Boga Żywego z dnia 22.05.2021 roku.

Słowo Boga Żywego usłyszałam w sercu swoim dnia 22.05.2021 roku i z Woli Boga Ojca Wszechmogącego przekazuję je wam i światu. 


Zanim światy powstały Ja Jestem. Zanim Wszystko powstało Ja Jestem. 

O Moje ukochane dzieci!

Patrzę w wasze serca i widzę wasze lęki, strach przed niepewnością.

Skróciłem ten czas dzięki Miłości Mojej do was, abym mógł was uratować.

Jestem z wami przez wszystkie dni, aż do Końca.

Czuwam nad wami i nie opuszczę was!

Gdyż odzyskałem was Moją Miłością, dzięki Mej Ofierze.

Jestem Dobrym Pasterzem, a Moje owce znają Mój Głos i idą za Mną.

O Moje ukochane dzieci!

Zgromadzę was i poprowadzę was do Mojego Królewskiego Królestwa.

O Moje ukochane dzieci!

Ja Jestem z wami!

Nie bójcie się!

Nie lękajcie się!

Gdyż Jam Jest, czynię wszystko Nowym!

Amen.



Komentarze

Popularne posty