30.05.2021 ROK. ŚWIĘTO TRÓJCY PRZENAJŚWIĘTSZEJ. SŁOWA BOGA ŻYWEGO DO NARODU POLSKIEGO.

Umiłowani w Chrystusie Panu Naszym bracia i siostry, otóż niespodziewanie z Woli Boga Ojca Wszechmogącego spełniła się wizja z dnia 23.05.2021 roku. 

https://gloswolajacynapustyni.blogspot.com/2021/05/o-dzieci-czytajcie-sowo-me-ujrzycie.html

Wizję tę otrzymałam nie rozumiejąc jej znaczenia w dniu Wigili Zesłania Ducha Świętego.

Dzień przed Świętem Trójcy Przenajświętszej, otrzymałam telefoniczne zaproszenie do spotkania po Mszy Świętej. 

I choć przeciwności były, jednak w tym dniu Święta Trójcy Przenajświętszej, Bóg Wszechrzeczy uczynił, że byłam na Jego Uwielbieniu we Mszy Świętej. 

W trakcie Mszy Świętej, Bóg Żywy pokazał mi czym jest Msza Święta. 

Jest to Uwielbienie Boga Wszechmogącego i Boga Żywego w Trójcy Świętej. 

I zrozumiałam znaczenie: "Jak w Niebie tak i na ziemi".

Otóż Aniołowie Boży i cały zastęp Aniołów Bożych i Świętych oddaje Bogu Wszechmogącemu i Bogu Żywemu wszelką Chwałę i Cześć i Uwielbienie. A Msza Święta jest odbiciem Uwielbienia Boga Wszechmogącego i Boga Żywego, w Trójcy Świętej. 

Po Mszy Świętej zostałam zaprowadzona do Sali Świętego Józefa.

Tam było spotkanie członków należących do "Radio Maryja".

Była to mała grupa mężczyzn i kobiet.

Sala ta była dość duża, przy Kościele Świętym. 

Ludzie Ci rozpoczęli rozmowę o Radio Maryja, że jest atakowane i należy coś zrobić.

Siedziałam nie znając prawie nikogo. Przy mnie siedzieli poznani mi przez Boga Żywego, Jezusa Chrystusa, osoby.

Był też członek zarządu i czekali na kogoś. Po chwili przyszedł Proboszcz Parafii.

Były odmawiane modlitwy i pieśni ku czci Matki Bożej i Naszej, Maryi.

Rozwinęła się dyskusja.

Po chwili Proboszcz udał się do innej Sali.

A oni tak dyskutowali. Spoglądałam na nich ze smutkiem. Był poczęstunek. Cisto i dania i napoje.

I nagle ogarnęła mnie Moc i Ogień i wstałam, a z moich ust wychodziły Słowa Boga Żywego. 

Jak w wizji.   

A Głos wołał: 

"Posłuchajcie mnie wszyscy. Ludu ziemi Polskiej!

Posłuchajcie, co Bóg Wszechmogący mówi do was. Jam Jest, Który Jest! I we Mnie jest Żywe Słowo. Jezus Chrystus!

Radio Maryja, jest ostatnim bastionem obrony wiary Ludu Polskiego!

Córka Moja, a Oblubienica Ducha Mego, Jest Matką Słowa i waszą Matką i Królową!

Maryja Jest Królową Aniołów i wszystkich ludów Ziemi!

Jam Jest, Który Jest, mówię do was!

Radio Maryja powstało dzięki Miłości Maryi do Ludu Polskiego, którego podniosłem. Gdyż był małym plemieniem, który stał się narodem. Powiadam wam! Radio Maryja jest nie tylko źródłem przekazu, ale i źródłem nawołującym do nawrócenia. 

Jest bastionem podtrzymującym wiarę dla potrzebujących.

Uczy was poprzez Moje Słowo i przybliża wasze serca do Mnie, Boga Żywego. 

Jeśli upadnie wasza wiara, wasz naród upadnie!

I jeśli nie nawrócicie się i nie powrócicie do Mego Słowa, zaprawdę powiadam wam!

Rozdzielę Morze Bałtyckie, jak uczyniłem w pierwszym Czasie.

I powstanie mur wody, a mur będzie na 10 metrów i uderzy z całą siłą w głąb lądu polskiego.

I zatrzęsie się ziemia i wstrząsać się będzie, aż to co stać będzie, upadnie na oblicze swe. 

Amen".

Komentarze

Popularne posty